C++ Estimate_abs_velocity

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Май 2019
Сообщения
48
Реакции[?]
38
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Код:
 void __fastcall hooks :: estimate_abs_velocity (C_CSPlayer * player, void * edx, Vector & velocity)
{
    if (! player)
        return orig_estimate_abs_velocity (player, edx, velocity);

    // no interpolation, do not estimate abs velocity
    if (player-> get_effects () & EF_NOINTERP)
        return

    // setting up bones, do not estimate abs velocity
    if (g_pGlobals-> setuping_bones)
        return

    // player is abusing tickbase, do not estimate abs velocity
    if (player-> get_simtime () <player-> get_oldsimtime ())
        return

    // all good to go, you can estimate the player abs velocity
    orig_estimate_abs_velocity (player, edx, velocity);
} [/ CODE]
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Июл 2019
Сообщения
102
Реакции[?]
28
Поинты[?]
2K
this is the sig i think not too sure this is just pulled straight from mutiny and the console doesnt show it to be wrong
C++:
 AddOffset (StaticOffset (_EstimateAbsVelocity, 0, ("FF 90 ?? ?? 00 00 F3 0F 10 4C 24 18"), ClientHandle, 1, 2, 4));
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху Снизу