I need one help with my triggerbot

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Фев 2019
Сообщения
22
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
so, my triggerbot is missing almost all shots when enemy is running or jumping and some when is standing.

idk how to fix, i already tried delay and hitchance but that doesn't fix my problem.

the code of my triggerbot ->
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


i'm using CSGOSimple;



(sorry for my bad english)
 
jmp ecx enjoyer
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Фев 2019
Сообщения
378
Реакции[?]
104
Поинты[?]
8K
i've had some issues with triggerbot when it was called in prediction, try to call it after prediction (if you have prediction implemented, that is)
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Фев 2019
Сообщения
22
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Фев 2019
Сообщения
22
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
C++:
bool HitChance(float hitchance)
    {
        if (!g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon())
            return false;

        if (hitchance > 0 && g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon()->m_Item().m_iItemDefinitionIndex() != WEAPON_REVOLVER)
        {
            float Inaccuracy = g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon()->GetInaccuracy();

            if (Inaccuracy == 0)
            {
                Inaccuracy = 0.0000001;
            }

            Inaccuracy = 1 / Inaccuracy;
            return (((hitchance * 1.5f) <= Inaccuracy) ? true : false);
        }

        return true;
    }
 
jmp ecx enjoyer
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Фев 2019
Сообщения
378
Реакции[?]
104
Поинты[?]
8K
C++:
bool HitChance(float hitchance)
    {
        if (!g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon())
            return false;

        if (hitchance > 0 && g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon()->m_Item().m_iItemDefinitionIndex() != WEAPON_REVOLVER)
        {
            float Inaccuracy = g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon()->GetInaccuracy();

            if (Inaccuracy == 0)
            {
                Inaccuracy = 0.0000001;
            }

            Inaccuracy = 1 / Inaccuracy;
            return (((hitchance * 1.5f) <= Inaccuracy) ? true : false);
        }

        return true;
    }
implement a proper hc (like the ones you see in rage sources, for example)
 
Сверху Снизу