• Я зарабатываю 100 000 RUB / месяц на этом сайте!

    А знаешь как? Я всего-лишь публикую (создаю темы), а админ мне платит. Трачу деньги на мороженое, робуксы и сервера в Minecraft. А ещё на паль из Китая. 

    Хочешь так же? Пиши и узнавай условия: https://t.me/alex_redact
    Реклама: https://t.me/yougame_official

I need one help with my triggerbot

Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Фев 2019
Сообщения
22
Реакции
0
so, my triggerbot is missing almost all shots when enemy is running or jumping and some when is standing.

idk how to fix, i already tried delay and hitchance but that doesn't fix my problem.

the code of my triggerbot ->
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


i'm using CSGOSimple;



(sorry for my bad english)
 
i've had some issues with triggerbot when it was called in prediction, try to call it after prediction (if you have prediction implemented, that is)
 
try implementing a hitchance in your triggerbot, i suppose
 
Спасти с монеона, он тоже на симпле
 

C++:
Expand Collapse Copy
bool HitChance(float hitchance)
    {
        if (!g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon())
            return false;

        if (hitchance > 0 && g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon()->m_Item().m_iItemDefinitionIndex() != WEAPON_REVOLVER)
        {
            float Inaccuracy = g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon()->GetInaccuracy();

            if (Inaccuracy == 0)
            {
                Inaccuracy = 0.0000001;
            }

            Inaccuracy = 1 / Inaccuracy;
            return (((hitchance * 1.5f) <= Inaccuracy) ? true : false);
        }

        return true;
    }
 
C++:
Expand Collapse Copy
bool HitChance(float hitchance)
    {
        if (!g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon())
            return false;

        if (hitchance > 0 && g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon()->m_Item().m_iItemDefinitionIndex() != WEAPON_REVOLVER)
        {
            float Inaccuracy = g_LocalPlayer->m_hActiveWeapon()->GetInaccuracy();

            if (Inaccuracy == 0)
            {
                Inaccuracy = 0.0000001;
            }

            Inaccuracy = 1 / Inaccuracy;
            return (((hitchance * 1.5f) <= Inaccuracy) ? true : false);
        }

        return true;
    }
implement a proper hc (like the ones you see in rage sources, for example)
 
Назад
Сверху Снизу