UE4 Asset MP System

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Июн 2020
Сообщения
32
Реакции[?]
19
Поинты[?]
1K
1-1920x1080-00be73cad9c5649e4051c3b3338c856c.png

Technical Details
Features:
  1. Shooting System -> Support for single, burst, auto, shotgun & bolt action. Melee (weapon and knife) and explosive combat
  2. Reload System (Staged) -> Normal (short) reload, full (empty) reload and interrupted reload (initiation of reload -> interruption -> continuation) for each weapon.
  3. Holster All -> Non-active weapons are holstered and all weapons can be holstered putting the player in "out-of-combat" mode.
  4. FP / TP Seamless transition between FP and TP, as all animations are full body anims.
  5. Note: Main Focus is on FPS mode. Thus TPS is more basic.
Number of Blueprints: many, most important: 1 Character BP, 1 Weapon BP, 1 Controller BP, 1 AnimBP
Assets: 5 weapons, 5 Weapon attachments + 2 character attachments
Animations: 50 character animations + 22 weapon animations
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows and MacOS
Supported Target Build Platforms: Windows and MacOS
Documentation: Yes

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Последнее редактирование модератором:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Авг 2020
Сообщения
64
Реакции[?]
34
Поинты[?]
0
Простите мож глупый вопрос...Но ведь есть же ассет этот...Или этот другой? а то я хочу быть в курсе во всем)
 
Сверху Снизу