UE4 Asset The Targeting System

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Июн 2020
Сообщения
32
Реакции[?]
19
Поинты[?]
1K


V4.25
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Multiplayer Ready;
  • Use Actor Rotation/Control Rotation;
  • Error Tolerance For Sorting Targets To The Left And Right;
  • Use Delta Rotation Or Arc-Tan Difference Algorithms;
  • Auto-Switch Targets On Perception Failure?;
  • Auto-Switch Targets If "Actor To Target Is Invalid"?
  • Show Widget For Lock-On?;
  • Filter Perceived Actors To Specific Class?;
  • Can Lock-On To Target?;
  • Loop Timer For Storing Possible Targets?;
  • Camera Interpolation Speed;
  • Sense To Use For Perception;
  • Initialize The Targeting System?;
  • Delay Before Lock-On To Target?/Delay Amount;

Number of Blueprints:4
  • One Main Component Named "TS" (Contains All Logic For The Targeting System)
  • One Example Player Controller Blueprint Using TS and an AI Perception Component
  • One Example AI Controller Blueprint Using TS and an AI Perception Component
  • One Example Widget

Input:
  • Example Configuration Included (Keyboard):
  • Press T To Target
  • Press Q To Target Left
  • Press E To Target Right

 
Последнее редактирование модератором:
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,362
Реакции[?]
5,684
Поинты[?]
172K
Сверху Снизу