Пользователь
-
Автор темы
- #1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Установка / Setup:
Это не пакет эффектов! Это система, которую можно легко комбинировать с любыми ассетами, собственными или с Marketplace.
Эффекты настройки для всех событий столкновения в вашей игре - снаряды, ударяющие по разным поверхностям, брошенные стулья, ящики или падающее тело - все, что генерирует Hit Event, теперь также порождает Particle, Sound и Decal.
Супер прост в установке - просто добавьте компонент в актера, и все!
Технические детали / Technical Details:
Features:
- System that works, just by adding a single component to target actor!
- Working with anything that generates Hit Event
- Effect will attach to hit target, f.e. bullet hole in doors will move with opening - closing, and if Skeletal Mesh was hit - blood will stick to hit bone.
- Being component - you don't have to create new Blueprint for each new actor, just add a component to an object on scene
- Organized project files supports easy migration - all necessary assets are in one folder, the rest - mostly examples - can be deleted without any errors or dependencies.
- Creating new setups is as easy as possible with only two steps:
- create new Data Table and fill up the rows
- select it in IES component
Number of Blueprints: 4 core + 11 examples
Input: No
Network Replicated: No (see:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
)Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows, Mac, Xbox, PS, Android, IOS, VR
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
FAQ:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: