UE4 Asset IES - Impact Effect System

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Июн 2020
Сообщения
65
Реакции[?]
172
Поинты[?]
5K
4-1920x1080-40ba1c8b1be23a0edb9c1eebc8eec781.jpg

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Установка / Setup:

Это не пакет эффектов! Это система, которую можно легко комбинировать с любыми ассетами, собственными или с Marketplace.

Эффекты настройки для всех событий столкновения в вашей игре - снаряды, ударяющие по разным поверхностям, брошенные стулья, ящики или падающее тело - все, что генерирует Hit Event, теперь также порождает Particle, Sound и Decal.
Супер прост в установке - просто добавьте компонент в актера, и все!

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • System that works, just by adding a single component to target actor!
  • Working with anything that generates Hit Event
  • Effect will attach to hit target, f.e. bullet hole in doors will move with opening - closing, and if Skeletal Mesh was hit - blood will stick to hit bone.
  • Being component - you don't have to create new Blueprint for each new actor, just add a component to an object on scene
  • Organized project files supports easy migration - all necessary assets are in one folder, the rest - mostly examples - can be deleted without any errors or dependencies.
  • Creating new setups is as easy as possible with only two steps:
  1. create new Data Table and fill up the rows
  2. select it in IES component

Number of Blueprints: 4 core + 11 examples
Input: No
Network Replicated: No (see:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
)
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows, Mac, Xbox, PS, Android, IOS, VR
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

FAQ:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу