UE4 Asset Hoverboard System

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,362
Реакции[?]
5,684
Поинты[?]
172K


V4.24
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Hoverboard System - это тип системы, создание которой займет несколько месяцев. Но мы не хотим, чтобы ты тратил на это месяцы. Вот почему мы сделали всю тяжелую работу за вас, так что вы можете сосредоточиться на создании потрясающей игры и добавить специальный режим к вашей игре всего за один щелчок.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Multiplayer ready!
  • Can jump with the Hoverboard
  • Collision handled for two types of crashes: light crash and hard crash (colliding with something while going at high speeds)
  • Destruction system
  • Turbo / Speed boost
  • Ability to spawn the Hoverboard in front of you
  • Exposed values for quick change in the behavior (Max speed, Turbo speed, etc)
  • Override materials in the Hoverboard to change the look
  • Rider Component that enables any character to ride the board
  • Animation Blueprint for the custom character
  • Accelerator and turbo meter UI
  • Uses Vehicle Blueprint as a base
Number of Blueprints: 4
Input: Gamepad, Keyboard, Mouse
Network Replicated: Yes
Animations:
  • Scaled to Epic Skeleton: Yes
  • Rigged: Yes
  • Rigged to Epic Skeleton: Yes
  • Animated: Yes
  • Number of Characters: 0 (Default Epic Mannequin)
  • Number of Animations: 18 animations, 2 blendspaces
Effects:
• Board destroy (CPU)
• Board engine (CPU)
• Board smoke (CPU)
• Board mount smoke (CPU)
• Board Light Trail (GPU)
Number of effects: 5

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.


Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.


Приобрести группу можно здесь / You can purchase a group here:
 
Последнее редактирование:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Авг 2020
Сообщения
61
Реакции[?]
25
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Выглядит круто. Тока с анимациями немного поработать и просто пушка.
 
Сверху Снизу