Исходник Just some basic Resolver ways :)

C++ Certified Professional Programmer
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Янв 2019
Сообщения
149
Реакции[?]
56
Поинты[?]
19K
So basically it's not really "Resolver Ways" as the title says. I've been thinking a lot. Shouldnt there be a lot of new resolver logics etc. like lemme state some random shit, I have no clue if you can you use this.

(based on missedshots)

feetyaw = eyeangles.yaw + maxdesync; // 60 also works
feetyaw = eyeangles.yaw - maxdesync; // 60 also works
If I'm correct you'll miss 90% of times.

Then ofc you can use "setupvelocity" to calculate the desync side (not really a good way of resolving)

AnimationLayers can be easily broken.

What more ways is there to use?
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июл 2020
Сообщения
112
Реакции[?]
105
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
can u stop posting these useless threads nobody is here to care about what you read on uc
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июл 2020
Сообщения
112
Реакции[?]
105
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
also setupvelocity is a function inside of csgo and not a fucking side detection method

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
C++ Certified Professional Programmer
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Янв 2019
Сообщения
149
Реакции[?]
56
Поинты[?]
19K
C++ Certified Professional Programmer
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Янв 2019
Сообщения
149
Реакции[?]
56
Поинты[?]
19K
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июл 2020
Сообщения
112
Реакции[?]
105
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июл 2020
Сообщения
112
Реакции[?]
105
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Сен 2017
Сообщения
89
Реакции[?]
25
Поинты[?]
0
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Сен 2017
Сообщения
89
Реакции[?]
25
Поинты[?]
0
bro, the way of using setupvelocity is getting real calculated GoalFeetYaw from server. So using setupvelocity is more useful method of getting proper resolver method and as you know nearly all of p2cs using setupvelocity as well. Check dumps or anything else. Thank you.
even more proper than using harcoded variables ^^
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Авг 2018
Сообщения
65
Реакции[?]
13
Поинты[?]
0
[QUOTE = "EliasC, post: 1598374, member: 123504"]
detecting desync side w setupvelocity is not reliable. so no
[/ QUOTE]
:facepalm:
 
Сверху Снизу