Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

Исходник Just some basic Resolver ways :)

  • Автор темы Автор темы NikkaCS
  • Дата начала Дата начала
vac owns nobody
Пользователь
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Янв 2019
Сообщения
149
Реакции
56
So basically it's not really "Resolver Ways" as the title says. I've been thinking a lot. Shouldnt there be a lot of new resolver logics etc. like lemme state some random shit, I have no clue if you can you use this.

(based on missedshots)

feetyaw = eyeangles.yaw + maxdesync; // 60 also works
feetyaw = eyeangles.yaw - maxdesync; // 60 also works
If I'm correct you'll miss 90% of times.

Then ofc you can use "setupvelocity" to calculate the desync side (not really a good way of resolving)

AnimationLayers can be easily broken.

What more ways is there to use?
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
can u stop posting these useless threads nobody is here to care about what you read on uc
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
also setupvelocity is a function inside of csgo and not a fucking side detection method

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
bro, the way of using setupvelocity is getting real calculated GoalFeetYaw from server. So using setupvelocity is more useful method of getting proper resolver method and as you know nearly all of p2cs using setupvelocity as well. Check dumps or anything else. Thank you.
even more proper than using harcoded variables ^^
 
Назад
Сверху Снизу