-
Автор темы
- #1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
BP Spawning Volumes, пак который позволяет вам определять границы для случайно появляющихся игроков, AI-персонажей и так далее.Все блюпринты прокомментированы и их логически легко понять. Этот пак поставляется с большим количеством вспомогательного контента, который помогает продемонстрировать использование Spawnning Volumes в многопользовательской среде DeathMatch и TeamDeathMatch.
Технические детали / Technical Details
Blueprints:
- 3 Actor Blueprints
o BP_SpawningVolume
o BP_Default_Test_Cube
o BP_Default_Projectile
- 3 Game Mode/Game Type Blueprints
o GM_GameTypeGlobalLogic
o GT_DeathMatch
o GT_TeamDeathMatch
- 1 Game State Blueprint
o GS_SpawningVolume_GameState
- 3 Enumeration Blueprints
o EGameTypes
o ETeams
o EPlayerSessionStates
- 2 Interface Blueprints
o IGameType
o IDamagable
- 1 Player Controller Blueprint
o BP_SpawningVolume_PlayerController
- 1 Player Character Blueprint
o BP_SpawningVolume_PlayerCharacter
- 1 Player State Blueprint
o BP_SpawningVolume_PlayerState
- 2 Player HUD Blueprints
o BP_SpawningVolume_PlayerWidgetHUD
o BP_spawningVolume_PlayerHUD
- 1 Tutorial Blueprint
o SpawningVolumeTutorial
List of Spawning Volume features:
- Self contained resizable Spawning Volume blueprint actor.
- Function: SpawnActorWithinVolume safely spawns a given actor at a random position within the volume.
- Function: GetRandomLocationWithinVolume returns a World Space vector for a random safe spawn location within the Spawning Volume.
- Collision Detection
- Override able Z height trace extent.
- Single or Multi trace on failed safe spawn location.
- Actor tag filtering.
Supporting features:
- 2 example game types (DeathMatch and TeamDeathMatch) that demonstrates real world spawning systems for a First/Third Person Shooter environment.
- Basic Player damage and health system.
- Player States to support the demonstration of respawning systems (Alive/Dead).
- Basic Teams system (also integrated into the Spawning Volumes) to support demonstration of the TeamDeathMatch spawning logic.
Manifest:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Asset:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: