-
Автор темы
- #1
V4.21
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
RPMSF - Multiplayer Shooter Framework предназначен для быстрого прототипирования, создания быстрых игровых режимов и в основном сосредоточен на глобальной игровой логике. С помощью этого шаблона вы можете создавать простые игровые режимы, такие как DeathMatch, игровые режимы с командами и даже игровые режимы с многоступенчатыми раундами.
Наиболее интересной особенностью этого проекта является система команд - измените только одну переменную, и вы можете иметь 2, 5, 10, 50 разных команд.
Технические детали / Technical Details:
8 GAME MODES!
→ DeathMatch
→ Team DeathMatch
→ Classic
→ Capture The Flag
→ Asymmetrical game mode example
→ Multistage rounds game mode example
→ Fast Battle Royale
→ Battle Royale - solo, duo, squad x4, 50x50 game modes
FEATURES:
- Highly customizable and flexible architecture
- 100% Blueprint.
- 8 game modes. All game modes are independent from each other. All game modes work with listen and dedicated servers.
- Teams system - change just one variable and you can have as many teams as you want (for example in Battle Royale game mode, in DUO mode are 50 teams)
- Player class system. Three classes: Assault, Medic and Sniper
- Spectator mode. After death player can watch for other players
- 2 lobby types - Classic UI lobby and lobby hub location
- Map vote system.
- Projectile based weapons – Pick up, Equip, Holster, Drop
- Permanent damage system and health regeneration
- Configurable weapons (damage, effects, sound, kills log icon, etc)
- Configurable game mode options: round time, friendly fire, allowed classes, etc.
- Battle Royale with solo, duo, squad x4, 50x50 game modes + plane and moving barrier
Network Replicated: Yes
Supported Platforms: PC / Windows
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: