-
Автор темы
- #1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Радар на основе текстур. Очень настраиваемый, может отслеживать любого актера, всплывает подсказку при наведении курсора мыши и может добавлять маркеры при нажатии на радар.
Этот радар может работать в любом проекте, а также может быть реализован в многопользовательской среде.
При добавлении радара в ваш Widget Blueprint вы можете выбрать, какое фоновое изображение вы хотите использовать, какую текстуру для вашего собственного местоположения выбрать и добавить настраиваемую границу (если нужно).
Все можно настроить по фактуре / цвету / размеру. Радар может вращаться или фиксироваться.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Track actors location and rotation and display it with whatever texture/color you want.
- Persistently track targets when off screen
- Radar generates mouse click events and returns the world location
- You can add a marker by clicking on the radar (remove with right click)
- You can add custom on hover tool tips to anything you track
- You can use the rotating arm to lock on a target (Watch video above)
- Radar can indicate if a target is above or below you
- You can add a blinking effect (Blink speed decided by you) to your targets.
- The radar is heavily customizable and expandable if you wish to add your own features
- Can be implemented in a multiplayer project
- Texture based radar which offers better performance than scene capture radars
- Dynamically add targets at any moment in the game
- Automatically removes destroyed targets.
UMG Radar compose of two Widget Blueprints
The example folder has 1 AI character and 2 derived from it
AI controller and, behavior tree and blackboard
Simple material for AI material color
ThirdPersonCharacter animationBP
Supported Development Platforms: (PC, PS4, XBOX)
Supported Target Build Platforms: (PC, PS4, XBOX)
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Important/Additional Notes: Please add your own inputs in the example map character so that you can be able to move
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.