Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Medieval Stronghold Architecture

Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2020
Сообщения
39
Реакции
175
HighresScreenshot00001-1920x1080-083f1a14e73d41426345ef88d9a953a5.jpg


V4.16 - V4.22
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пак архитектуры средневекового форта - содержит все необходимое, чтобы построить свой собственный модульный форт. Пакет включает в себя архитектурные модули для внутренней/внешней среды, а также такие вкусности, как мебель, вершинно-живописные материалы и vertex-paintable materials.

Технические детали / Technical Details:
- 160 Architectural Modules with three distinct styles:
  • 78 exterior modules (6 two-sided modules)
  • 21 wood and scaffoldings
  • 72 interior modules (5 two-sided modules)
- 26 Various props:
  • 9 furniture assets
  • One light
  • 3 flags
  • 2 grass vegetation patches
  • 5 doors
  • One static interior tailored tapestry
  • 5 canvases if you wish to create your own assets
- There are 20 materials :
  • One tillable exterior ground materials (paintable)
  • One tillable stone/debris for two-sided modules
  • 2 materials for the pack’s doors
  • 6 materials for the exterior architectural assets
  • 6 materials for the interior architectural assets (2 are paintable)
  • 2 materials for the scaffold set
  • 3 materials for the other miscellaneous props in the pack.
- And an additional 13 material instances :
  • 2 for baked occlusion effects on the smaller doors
  • 7 for the interior’s furniture occlusion effects
  • 2 for flags/tapestry
  • One for the fake interior material (paintable)

On top of everything mentioned here, there is a total of 110 textures, which range from Albedo, Normals, Roughness, Metalness, Occlusion Masks and Grayscale filters.

Physically-Based Rendering: Yes
Texture Size (please list textures for each resolution): 512x512, 1024x1024, 2048x2048 and 4096x4096, wildly varying depending on the texel.
Collision: Yes, mostly custom and in very rare cases, generated in-engine.
Triangle Count: Wildly varying from 1k to 115k/modules.
LODs: Yes, 4+ per modules
Number of Meshes: 196
Number of Materials and Material Instances: 21 materials and 13 instances
Number of Textures: 110
Engine Compatibility: 4.16 to 4.21 (4.19 has map conversion issues, but the assets themselves works without a hitch)
Intended Platform: PC
Platforms Tested: PC
Documentation Included: Yes
Important\Additional Notes: Pack was tested with baked lighting. Flags use PhysX. Not recommended for VR.

Manifest:

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Asset V4.16 - V4.22:

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Делаешь папку с названием ассета, кидаешь в нее файл manifest. Эту папку кидаешь в хранилище на своем компе - по умолчанию C:\Program Files (x86)\Epic Games\Launcher\VaultCache. Перезапускаешь лаунчер, ищешь в библиотеке название ассета, далее "добавить к проекту" ну а дальше разберешься
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Последнее редактирование:
Назад
Сверху Снизу