-
Автор темы
- #1
V4.25
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Система инвентаря, которая представляет собой управляемый интерфейс, который подходит для передвижения по локации, решению головоломок, охоты за сокровищами и приключенческих игр. Эта система позволяет подбирать объекты в игре, исследовать их, а затем брать в свой инвентарь. Можно удалить элементы, выбросить их или использовать в зависимости от того, что Вам нужно. Кроме того, в систему включены блюпринты объектов "Interact" для активации/анимации/открытия/закрытия таких элементов, как ящики и двери.
Технические детали / Technical Details:
Features:
Fully 3D turn and tumble of item being examined
Inventory assets obey physics and gravity rules for throwing and dropping actions
Create items to be picked up, examined in 3D and taken into inventory
Create items to be interacted with in the world like doors and drawers that tie directly into items in your inventory like keys or lock picks
Inventory Menu Interface with roll over action buttons (Drop, Use, Throw)
Heavily commented modifiable blueprint system
Templates include variables for setting up item name, description, thumbnail, 3D mesh to use when examining the item close up, if the item is ‘Takable’, ‘Usable’ and more
Completely customizable and modifiable to suit your individual requirements
Some knowledge of how blueprints work is recommended for editing and customizing
Intended platform: Works on Windows and Mac
Demo scene included showcasing Take-able items, Examine Only Items, Usable Items, Throw-able Items, Interact Items (opening drawer), and Interact Item with lock (unlocked with key when in inventory)
Migrate-able to new or existing projects
PDF Step by Step instructions for setting up and getting started.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: