UE4 Asset Trees: Maple Tree

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Авг 2020
Сообщения
284
Реакции[?]
170
Поинты[?]
3K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Trees  Maple Tree.png

V4.22
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Пак реалистичных кленовых деревьев.

Технические детали / Technical Details:
  • 8 unique maple trees, showcase scenes
  • PBR Materials
  • Albedo, normal, roughness
  • Up to 4096x4096 Textures
  • Pivot Painter 2.0 animation
  • 3 stages of LOD's (imposter last lod)
  • Collision also included
Props Scaled to Epic Skeleton: Yes
Physically-Based Rendering: Yes
Collision: Yes, Custom and Generated
Triangle Count: 3300-44000
LODs: 3 (Including Imposter Billboards)
Number of Meshes: 8
Number of Textures: 8 + imposter generated atlases
Intended Platform: Windows, Mac, Linux, Htc Vive
Platforms Tested: Windows, Htc Vive
Documentation Included: No

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Июл 2020
Сообщения
52
Реакции[?]
78
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Спасибо за прекрасные паки, а случайно нет
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
?
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Авг 2020
Сообщения
152
Реакции[?]
58
Поинты[?]
7K
Посмотреть вложение 94381

V4.22
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Пак реалистичных кленовых деревьев.

Технические детали / Technical Details:
  • 8 unique maple trees, showcase scenes
  • PBR Materials
  • Albedo, normal, roughness
  • Up to 4096x4096 Textures
  • Pivot Painter 2.0 animation
  • 3 stages of LOD's (imposter last lod)
  • Collision also included
Props Scaled to Epic Skeleton: Yes
Physically-Based Rendering: Yes
Collision: Yes, Custom and Generated
Triangle Count: 3300-44000
LODs: 3 (Including Imposter Billboards)
Number of Meshes: 8
Number of Textures: 8 + imposter generated atlases
Intended Platform: Windows, Mac, Linux, Htc Vive
Platforms Tested: Windows, Htc Vive
Documentation Included: No

Скрытое содержимое
Они уже готовые? Просто на ландшафт и все?
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Авг 2020
Сообщения
284
Реакции[?]
170
Поинты[?]
3K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Авг 2020
Сообщения
284
Реакции[?]
170
Поинты[?]
3K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Июл 2020
Сообщения
49
Реакции[?]
17
Поинты[?]
0
The material is broken. It's looking for Kitedemo textures and the textures included are named differently. A LOT of hit and miss to get it to work halfway decently.

To be honest, quite a mess!
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Авг 2020
Сообщения
284
Реакции[?]
170
Поинты[?]
3K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
The material is broken. It's looking for Kitedemo textures and the textures included are named differently. A LOT of hit and miss to get it to work halfway decently.

To be honest, quite a mess!
Imposter scale fix:

"Problem is in the MaterialFunction "/Engine/Functions/Engine_MaterialFunctions01/WorldPositionOffset/FoliageScaleFactor". Both of the TransformPosition nodes are set to output Local Space, the same as the inputs. Change their Destination to output Absolute World Space. This fixes the problem of the mesh instances scaling with the billboard sizes correctly.“

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Июл 2020
Сообщения
49
Реакции[?]
17
Поинты[?]
0
No problem with the lods, just materials missing their textures.
SnapCrab_NoName_2020-8-23_9-55-42_No-00.png
SnapCrab_NoName_2020-8-23_9-57-20_No-00.png

So it becomes some extra work to search and find all the correct textures.
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Авг 2020
Сообщения
284
Реакции[?]
170
Поинты[?]
3K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
No problem with the lods, just materials missing their textures.
Посмотреть вложение 95156
Посмотреть вложение 95158

So it becomes some extra work to search and find all the correct textures.
I see! You incorrectly installed the asset all connections are broken! Tip: create two projects in UE4. 22 in one drop the asset [TreePackMaple] in the Content folder and without opening this folder, Migrate it to the second created project. Good luck!
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Июн 2020
Сообщения
196
Реакции[?]
150
Поинты[?]
2K
В совокупности с другими деревьями от этого же автора, лес можно создать буквально за 5 минут.
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Июл 2020
Сообщения
106
Реакции[?]
197
Поинты[?]
7K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Сверху Снизу