Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

How i make my custom clantag animation and delay

Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Сен 2018
Сообщения
14
Реакции
2
void Clantag()
{
if (g_Options.misc_clantag && g_LocalPlayer)
{
static std::string text = "Sealsense";
Utils::SetClantag(text.c_str());
}
else if (!g_Options.misc_clantag)
Utils::SetClantag("");
}
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.


1598875306913.png
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Right yall need spoonfeed.
ait
Menu.cpp:
Код:
Expand Collapse Copy
ImGui::Text(XorStr("Custom clan tag"));
        ImGui::Separator();
        ImGui::Columns(1, NULL, true);
        {
            ImGui::Spacing(); ImGui::NewLine(); ImGui::SameLine(42.f);
            ImGui::InputText(XorStr("##CLANINPUT"), ClanChanger, 127);
        }
        ImGui::CustomSpacing(6.f); ImGui::NewLine(); ImGui::SameLine(42.f);
        if (ImGui::Button(XorStr("Set clan-tag")))
            Utils::SetClantag(ClanChanger);
        std::string allStringedUp = ClanChanger;
        Miscellaneous::Get().gladTag = allStringedUp;
        ImGui::Checkbox(XorStr("Animate clantag (If no text, crash!)"), g_Options.misc_animated_clantag);
        ImGui::SliderFloat("Clantag Speed", g_Options.clantag_speed, 0.f , 1000.f, "%1.f%");


Miscellaneous.cpp:
Код:
Expand Collapse Copy
void Miscellaneous::ClanTag()
{
    if (!g_EngineClient->IsInGame() || !g_EngineClient->IsConnected())
        return;

    if (!g_Options.misc_animated_clantag)
        return;

    static size_t lastTime = 0;
    if (GetTickCount() > lastTime)
    {


        gladTag += gladTag.at(0);
        gladTag.erase(0, 1);

        Utils::SetClantag(gladTag.c_str());

        lastTime = GetTickCount() + g_Options.clantag_speed;
    }
  
}
 
Right yall need spoonfeed.
ait
Menu.cpp:
Код:
Expand Collapse Copy
ImGui::Text(XorStr("Custom clan tag"));
        ImGui::Separator();
        ImGui::Columns(1, NULL, true);
        {
            ImGui::Spacing(); ImGui::NewLine(); ImGui::SameLine(42.f);
            ImGui::InputText(XorStr("##CLANINPUT"), ClanChanger, 127);
        }
        ImGui::CustomSpacing(6.f); ImGui::NewLine(); ImGui::SameLine(42.f);
        if (ImGui::Button(XorStr("Set clan-tag")))
            Utils::SetClantag(ClanChanger);
        std::string allStringedUp = ClanChanger;
        Miscellaneous::Get().gladTag = allStringedUp;
        ImGui::Checkbox(XorStr("Animate clantag (If no text, crash!)"), g_Options.misc_animated_clantag);
        ImGui::SliderFloat("Clantag Speed", g_Options.clantag_speed, 0.f , 1000.f, "%1.f%");


Miscellaneous.cpp:
Код:
Expand Collapse Copy
void Miscellaneous::ClanTag()
{
    if (!g_EngineClient->IsInGame() || !g_EngineClient->IsConnected())
        return;

    if (!g_Options.misc_animated_clantag)
        return;

    static size_t lastTime = 0;
    if (GetTickCount() > lastTime)
    {


        gladTag += gladTag.at(0);
        gladTag.erase(0, 1);

        Utils::SetClantag(gladTag.c_str());

        lastTime = GetTickCount() + g_Options.clantag_speed;
    }
 
}



first i dont the imgui::spacing second i want a animated clantag not a selected clantag you know im talking
 
This code allows you to have:
Custom Static
Custom Animated

Clantag.

literally type the clantag and set if you want to have it animated or not.

-_-

Please if you dont understand coding, dont argue.

PFCWh7V.gif
 
This code allows you to have:
Custom Static
Custom Animated

Clantag.

literally type the clantag and set if you want to have it animated or not.

-_-

Please if you dont understand coding, dont argue.
i know but i dont want to select a custom animated and a static clantag if i was to rude sorry im learning so ye
 
Назад
Сверху Снизу