UE4 Asset Sci-Fi and Glitch Post-Process

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Авг 2020
Сообщения
76
Реакции[?]
262
Поинты[?]
12K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.


Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Это пак из 16 постпроцесных материалов предоставляет возможность имитировать сбои экрана, телевизионные мониторы и некоторые другие спецэффекты.

Технические детали / Technical Details:
List of the 16 post-process contained in this pack:
  • Sharpen (blend between two sharpen preset)
  • Lens distortion (inverted barrel) - VR-compatible
  • Chromatic radial blur and Radial blur (with performance and size controls)
  • Underwater (screen distortion + Tri-Planar caustic projection from camera)
  • Broken glass (distortion based on normal map + progressive blending) - VR-compatible
  • Frozen glass (distortion + progressive blending) - VR-compatible
  • Pixelate & Posterize (resolution and color index control)
  • Difference & Color offset (grayscale or color cycle, Inverted color after mid-values)
  • Pulse force (horizontal force wave that distort the scene/screen)
  • Pulse Wallhack (pulse that project a grid in Tri-Planar + show objects hidden behind walls)
  • TV CRT Monitor simulation (with flickering and scan-line)
  • Screen glitch (image offset, pixelate, compression simulation and stretch)
  • Bump (bas-relief simulation + glitch)
  • ASCII (convert screen into lines of text based on a charset - 2 are available by default)
  • Dithering classic (Cluster Dot, Bayer, Halfton and Blue noise)
  • Dithering glitch (broken dithering that offset colors in grayscale)
Package size: 60mb
Intended Platforms: Desktop & partially VR
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Support: E-mail |
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Этот пак для 4.11, но протестировано, отлично работает с 4.24
 
Сверху Снизу