UE4 Asset Projectile Path Tracer

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Сен 2020
Сообщения
67
Реакции[?]
210
Поинты[?]
20K
Projectile Path Tracer.jpg

V4.8 - V4.25
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Динамически предсказывает и показывает предполагаемую траекторию физических снарядов в реальном времени.

Технические детали / Technical Details:

List of Features:
Functions and Macros for predicting and displaying the path of projectiles
• Predict the trajectory a projectile take through the air, where it will collide with a surface, and where it will bounce after collision
• Contains 5 different texture sets to customize the appearance of the beam (2 per set)
• Easy color customization of the beam
• Prediction can be updated in real time as needed by calling the function
• Efficient enough to update the trajectory every frame, even on mobile
• Works with any projectile by providing the required inputs

Contains:
• 11 Functions
• 3 Macros
• 5 Particles
• 4 Materials
• 11 Textures
• 3 Demo levels with examples of usage for FPS, Third Person, and Sidescroller

Platforms Tested: Desktop, iOS, Android

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.


Вы можете купить группу здесь / You can buy groups here:
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Сен 2020
Сообщения
67
Реакции[?]
210
Поинты[?]
20K
I hope it works with the latest UE4.
I tested it with 4.25.1. It works well, but it throws a null reference exception at the end of the game session (i.e. after you press stop). Although this does not affect performance, it's quite annoying. I guess a single "if (x == null)" check should fix it.
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Сен 2020
Сообщения
9
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
I tested it with 4.25.1. It works well, but it throws a null reference exception at the end of the game session (i.e. after you press stop). Although this does not affect performance, it's quite annoying. I guess a single "if (x == null)" check should fix it.
Yeah should be pretty easy to fix, will test it soon.
 
Похожие темы
Сверху Снизу