Вопрос Pandora glow chams color picker

d-_-b
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Янв 2020
Сообщения
119
Реакции[?]
60
Поинты[?]
0
I can't color modulate my glow chams, can anyone tell me how to fix it?

video:
[URL unfurl = "true"]
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
[/ URL]

my code:
[CODE = cpp] // set material and color.
switch (g_cfg [XOR ("esp_chams_local_material")]. get <int> ()) {
case 0: // material
SetupMaterial (debugambientcube, color, false);
break;
case 1: // flat
SetupMaterial (debugdrawflat, color, false);
break;
case 2: // glow_armrace
SetupMaterial (glow_armsrace, color, false);
break;
} [/ CODE]
 
$$$ legendware.pw $$$
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Сен 2020
Сообщения
649
Реакции[?]
108
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Дай мне код глов чамсов
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Авг 2020
Сообщения
64
Реакции[?]
44
Поинты[?]
0
Make sure you have fixed chams system first - pandora/surpemacy )
It is totally insane and it will crash after awhile, maybe on next map and also it's crashing after death ))
 
d-_-b
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Янв 2020
Сообщения
119
Реакции[?]
60
Поинты[?]
0
Дай мне код глов чамсов
Код:
    glow_armsrace = g_csgo.m_material_system->FindMaterial( XOR( "dev/glow_armsrace" ), nullptr );
    glow_armsrace->IncrementReferenceCount( );
Make sure you have fixed chams system first - pandora/surpemacy )
It is totally insane and it will crash after awhile, maybe on next map and also it's crashing after death ))
for me it's not crashing, it's just that the colour picker isn't working correctly for the glow_armrace material
sorry, I'm pretty new to coding, what do I need to do with this?
 
Последнее редактирование:
Бульдозер
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Июл 2019
Сообщения
1,231
Реакции[?]
508
Поинты[?]
2K
sorry, I'm pretty new to coding, what do I need to do with this?
C++:
bool bFound = false;
auto pVar = pMatGloss->FindVar("$envmaptint", &bFound);
if (bFound)
     (*(void(__thiscall **)(int, float, float, float))(*(DWORD *)pVar + 44))((uintptr_t)pVar, col.red / 255.f, col.green / 255.f, col.blue / 255.f);
 
Сверху Снизу