Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

Вопрос Pandora glow chams color picker

d-_-b
Пользователь
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Янв 2020
Сообщения
119
Реакции
60
I can't color modulate my glow chams, can anyone tell me how to fix it?

video:
[URL unfurl = "true"]
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
[/ URL]

my code:
[CODE = cpp] // set material and color.
switch (g_cfg [XOR ("esp_chams_local_material")]. get <int> ()) {
case 0: // material
SetupMaterial (debugambientcube, color, false);
break;
case 1: // flat
SetupMaterial (debugdrawflat, color, false);
break;
case 2: // glow_armrace
SetupMaterial (glow_armsrace, color, false);
break;
} [/ CODE]
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Дай мне код глов чамсов
 
Дай мне код глов чамсов
Код:
Expand Collapse Copy
    glow_armsrace = g_csgo.m_material_system->FindMaterial( XOR( "dev/glow_armsrace" ), nullptr );
    glow_armsrace->IncrementReferenceCount( );
Make sure you have fixed chams system first - pandora/surpemacy )
It is totally insane and it will crash after awhile, maybe on next map and also it's crashing after death ))
for me it's not crashing, it's just that the colour picker isn't working correctly for the glow_armrace material
sorry, I'm pretty new to coding, what do I need to do with this?
 
Последнее редактирование:
sorry, I'm pretty new to coding, what do I need to do with this?
C++:
Expand Collapse Copy
bool bFound = false;
auto pVar = pMatGloss->FindVar("$envmaptint", &bFound);
if (bFound)
     (*(void(__thiscall **)(int, float, float, float))(*(DWORD *)pVar + 44))((uintptr_t)pVar, col.red / 255.f, col.green / 255.f, col.blue / 255.f);
 
Назад
Сверху Снизу