JS-скрипт Kill Effect JS

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Янв 2019
Сообщения
57
Реакции[?]
4
Поинты[?]
0
дайте плез джску на килл ефект ну цип чтоб было приятное и красивое убийство гы гы:roflanBuldiga:
 
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Июн 2020
Сообщения
1,114
Реакции[?]
210
Поинты[?]
8K
дайте плез джску на килл ефект ну цип чтоб было приятное и красивое убийство гы гы:roflanBuldiga:
JavaScript:
/**
 *
 * Title: Healthshot effect on kill
 * Author: april#0001
 * Description: Plugin that apparently every cheat needs!
 *
*/

//region main

// Our rendering data
var alpha = 0;
var size = 0;

//endregion

//region menu

// Creates our time slider
const time = UI.AddSliderFloat("Effect duration", 0, 2);

//endregion

//region functions

/**
 * Clamps a value between two other numbers
 *
 * @param v
 * @param min
 * @param max
 * @returns {number}
 */
function clamp(v, min, max)
{
    return Math.max(Math.min(v, max), min);
}

/**
 * Returns the value of a script menu element
 *
 * @param element
 * @returns {*}
 */
function get(element)
{
    return UI.GetValue("Misc", "JAVASCRIPT", "Script items", element);
}

/**
 * Renders the effect
 */
function render_effect()
{
    if (alpha === 0)
        return;

    const inc_alpha = ((1 / get("Effect duration")) * Global.Frametime()) * 255
    const inc_size = ((1 / get("Effect duration")) * Global.Frametime()) * 360

    alpha = clamp(alpha - inc_alpha, 0, 255);
    size = clamp(size - inc_size, 0, 360);

    const x = Global.GetScreenSize()[0], y = Global.GetScreenSize()[1];

    Render.GradientRect(0, 0, x, size, 0, [128, 195, 255, alpha], [128, 195, 255, 0]);
    Render.GradientRect(0, y - size, x, size, 0, [128, 195, 255, 0], [128, 195, 255, alpha]);
    Render.GradientRect(x - size, 0, size, y, 1, [128, 195, 255, 0], [128, 195, 255, alpha]);
    Render.GradientRect(0, 0, size, y, 1, [128, 195, 255, alpha], [128, 195, 255, 0]);
}

/**
 * Updates rendering data
 */
function on_death()
{
    const attacker = Entity.GetEntityFromUserID(Event.GetInt("attacker"));
    const userid = Entity.GetEntityFromUserID(Event.GetInt("userid"));
    const player = Entity.GetLocalPlayer();

    if (attacker === player && userid != player)
    {
        alpha = 255;
        size = 360;
    }
}

//endregion

//region callbacks

// Callbacks our functions
Global.RegisterCallback("player_death", "on_death");
Global.RegisterCallback("Draw", "render_effect");

//endregion
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Янв 2019
Сообщения
57
Реакции[?]
4
Поинты[?]
0
JavaScript:
/**
*
* Title: Healthshot effect on kill
* Author: april#0001
* Description: Plugin that apparently every cheat needs!
*
*/

//region main

// Our rendering data
var alpha = 0;
var size = 0;

//endregion

//region menu

// Creates our time slider
const time = UI.AddSliderFloat("Effect duration", 0, 2);

//endregion

//region functions

/**
* Clamps a value between two other numbers
*
* @param v
* @param min
* @param max
* @returns {number}
*/
function clamp(v, min, max)
{
    return Math.max(Math.min(v, max), min);
}

/**
* Returns the value of a script menu element
*
* @param element
* @returns {*}
*/
function get(element)
{
    return UI.GetValue("Misc", "JAVASCRIPT", "Script items", element);
}

/**
* Renders the effect
*/
function render_effect()
{
    if (alpha === 0)
        return;

    const inc_alpha = ((1 / get("Effect duration")) * Global.Frametime()) * 255
    const inc_size = ((1 / get("Effect duration")) * Global.Frametime()) * 360

    alpha = clamp(alpha - inc_alpha, 0, 255);
    size = clamp(size - inc_size, 0, 360);

    const x = Global.GetScreenSize()[0], y = Global.GetScreenSize()[1];

    Render.GradientRect(0, 0, x, size, 0, [128, 195, 255, alpha], [128, 195, 255, 0]);
    Render.GradientRect(0, y - size, x, size, 0, [128, 195, 255, 0], [128, 195, 255, alpha]);
    Render.GradientRect(x - size, 0, size, y, 1, [128, 195, 255, 0], [128, 195, 255, alpha]);
    Render.GradientRect(0, 0, size, y, 1, [128, 195, 255, alpha], [128, 195, 255, 0]);
}

/**
* Updates rendering data
*/
function on_death()
{
    const attacker = Entity.GetEntityFromUserID(Event.GetInt("attacker"));
    const userid = Entity.GetEntityFromUserID(Event.GetInt("userid"));
    const player = Entity.GetLocalPlayer();

    if (attacker === player && userid != player)
    {
        alpha = 255;
        size = 360;
    }
}

//endregion

//region callbacks

// Callbacks our functions
Global.RegisterCallback("player_death", "on_death");
Global.RegisterCallback("Draw", "render_effect");

//endregion
сасибо
 
Похожие темы
Сверху Снизу