Исходник Lovely.ex source (weave based) Fix By me (updated 14/12/2020)

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Апр 2020
Сообщения
236
Реакции[?]
104
Поинты[?]
0
this is onetap v1 menu in weave base, all u have to do download source open in 2019 and build and you done, If u got any problems add me on discord Tron7311 # 4551
Source:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

For those who crying about itsnot injecting go to Tab.cpp, line 41,42 and replace with this
Код:
   g_Render->DrawString(pos.x + size.x / 2, pos.y + size.y / 2, t_clr,
        render::centered_x | render::centered_y, fonts::menu_main, get_title().c_str());
SS:
1607854219735.png
 
Последнее редактирование:
vk.com/urbanichka
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Мар 2019
Сообщения
800
Реакции[?]
194
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Апр 2020
Сообщения
236
Реакции[?]
104
Поинты[?]
0
[QUOTE = "Urbanichka, post: 1902077, member: 163041"]
DropFile
[URL unfurl = "true"]
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
[/ URL] [/ SPOILER]
[/ QUOTE]
its there now soz
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Апр 2020
Сообщения
236
Реакции[?]
104
Поинты[?]
0
[QUOTE = "S1vde, post: 1902107, member: 380163"]
Crashing or no?
[/ QUOTE]
no it doesnt
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Апр 2020
Сообщения
236
Реакции[?]
104
Поинты[?]
0
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Июл 2020
Сообщения
902
Реакции[?]
200
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Дек 2020
Сообщения
12
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
this is onetap v1 menu in weave base, all u have to do download source open in 2019 and build and you done, If u got any problems add me on discord Tron7311 # 4551
Source:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

SS:
Посмотреть вложение 118646
Please can you uplaod the fonts for the menu, since it crashes on inject because we don't have the fonts

For ppl who don't care about the fonts, just do this:


replace this in tabs.cpp

C++:
#include "tab.h"
#include "child.h"
void c_tab::draw(Vector2D pos, Vector2D size) {
    c_child* c = (c_child*)child;
    auto alpha = (int)(c->get_transparency() * 2.55f);
    bool hovered = g_mouse.x > pos.x && g_mouse.y > pos.y
        && g_mouse.x < pos.x + size.x && g_mouse.y < pos.y + size.y;
    if (hovered && !c->g_active_element && !c->is_holding_menu()) {
        c->g_hovered_element = this;
        if (c->is_click()) {
            c->set_active_tab_index(this->index);
            c->reset_mouse();
        }

        if (animation < 1.f) animation += animation_speed;
    }
    else {
        if (animation > 0.f) animation -= animation_speed;
    }

    animation = clamp(animation, 0.f, 1.f);

    auto clr = color_t(40 + animation * 10.f, 40 + animation * 10.f, 40 + animation * 10.f, alpha);
    auto clr2 = color_t(40 - animation * 10.f, 40 - animation * 10.f, 40 - animation * 10.f, alpha);
    g_Render->FilledRect(pos.x, pos.y + 1, size.x, (size.y - 2) * animation, clr);
    auto t_clr = c->get_active_tab_index() == this->index ?
        color_t(0.f * animation, 0.f * animation, 0.f * animation, alpha) :
        color_t(200 + 55.f * animation, 200 + 55.f * animation, 200 + 55.f * animation, alpha);

    g_Render->DrawString(pos.x + size.x / 2, pos.y + size.y / 2, t_clr,
        render::centered_x | render::centered_y, fonts::menu_main, get_title().c_str());
}
void c_tab::special_render() {

}
void c_tab::render() {

}
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Апр 2020
Сообщения
236
Реакции[?]
104
Поинты[?]
0
Please can you uplaod the fonts for the menu, since it crashes on inject because we don't have the fonts

For ppl who don't care about the fonts, just do this:


replace this in tabs.cpp

C++:
#include "tab.h"
#include "child.h"
void c_tab::draw(Vector2D pos, Vector2D size) {
    c_child* c = (c_child*)child;
    auto alpha = (int)(c->get_transparency() * 2.55f);
    bool hovered = g_mouse.x > pos.x && g_mouse.y > pos.y
        && g_mouse.x < pos.x + size.x && g_mouse.y < pos.y + size.y;
    if (hovered && !c->g_active_element && !c->is_holding_menu()) {
        c->g_hovered_element = this;
        if (c->is_click()) {
            c->set_active_tab_index(this->index);
            c->reset_mouse();
        }

        if (animation < 1.f) animation += animation_speed;
    }
    else {
        if (animation > 0.f) animation -= animation_speed;
    }

    animation = clamp(animation, 0.f, 1.f);

    auto clr = color_t(40 + animation * 10.f, 40 + animation * 10.f, 40 + animation * 10.f, alpha);
    auto clr2 = color_t(40 - animation * 10.f, 40 - animation * 10.f, 40 - animation * 10.f, alpha);
    g_Render->FilledRect(pos.x, pos.y + 1, size.x, (size.y - 2) * animation, clr);
    auto t_clr = c->get_active_tab_index() == this->index ?
        color_t(0.f * animation, 0.f * animation, 0.f * animation, alpha) :
        color_t(200 + 55.f * animation, 200 + 55.f * animation, 200 + 55.f * animation, alpha);

    g_Render->DrawString(pos.x + size.x / 2, pos.y + size.y / 2, t_clr,
        render::centered_x | render::centered_y, fonts::menu_main, get_title().c_str());
}
void c_tab::special_render() {

}
void c_tab::render() {

}
U DONT NEED THE FONT U NEED TO REBUILD IT
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
4 Фев 2020
Сообщения
6
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
[QUOTE = "Nova7311, post: 1903761, member: 334093"]
U DONT NEED THE FONT U NEED TO REBUILD IT
[/ QUOTE]
these are all the fonts I could find
I have them all but still does not inject

fonts :: menu_main = io.Fonts-> AddFontFromFileTTF ("C: /windows/fonts/verdana.ttf", 12, & cfg, io.Fonts-> GetGlyphRangesCyrillic ());
fonts :: menu_desc = io.Fonts-> AddFontFromFileTTF ("C: /windows/fonts/tahoma.ttf", 13, & cfg, io.Fonts-> GetGlyphRangesCyrillic ());
fonts :: lby_indicator = io.Fonts-> AddFontFromFileTTF ("C: /windows/fonts/tahoma.ttf", 13, & cfg, io.Fonts-> GetGlyphRangesCyrillic ());
fonts :: Icons = io.Fonts-> AddFontFromFileTTF ("C: /windows/fonts/tahoma.ttff", 13, & cfg, io.Fonts-> GetGlyphRangesCyrillic ());
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Апр 2020
Сообщения
236
Реакции[?]
104
Поинты[?]
0
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Окт 2018
Сообщения
46
Реакции[?]
11
Поинты[?]
0
this is onetap v1 menu in weave base, all u have to do download source open in 2019 and build and you done, If u got any problems add me on discord Tron7311 # 4551
Source:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

For those who crying about itsnot injecting go to Tab.cpp, line 41,42 and replace with this
Код:
   g_Render->DrawString(pos.x + size.x / 2, pos.y + size.y / 2, t_clr,
        render::centered_x | render::centered_y, fonts::menu_main, get_title().c_str());
SS:
Посмотреть вложение 118646
Crashes after injection
 
Сверху Снизу