- Статус
- Оффлайн
- Регистрация
- 24 Дек 2020
- Сообщения
- 26
- Реакции
- 0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Pretty much, a somewhat proper bruteforce + a bit of logic, for lw. It can be improved alot, I just don't have the time to do it, here are the files:
link:
key:
pretty simple to set up, i used skeet.idb for the base, just paste it in lw source, also negative matrix = matrix first, and positive = second, if you get an error for matrix, its in animation_system.hpp
link:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
key:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
pretty simple to set up, i used skeet.idb for the base, just paste it in lw source, also negative matrix = matrix first, and positive = second, if you get an error for matrix, its in animation_system.hpp