Исходник Detect micro-movements (Not perfect)

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Янв 2020
Сообщения
81
Реакции[?]
96
Поинты[?]
0
i tested this on opposite, normal and micromovements desyncs

it would only get triggered if they were using micromovements

btw there is a small anti past

C++:
        //no point doing this if they in air
        if (player->m_fFlags & FL_ONGROUND)
        {
            if (fabsf(m_flCurrent->m_AnimLayer[6].m_flCycle - m_flPreviousRecord->m_AnimLayer[6].m_flCycle) > 99999) // magic number
            {
                //prob do check to make sure they not just started moving
                float m_flSpeed = player->get_abs_velocity().Length();
                if (m_flSpeed > 1.90f) // magic number
                {
                    //they prob most likely using micro-movements
                }
            }
        }
 
Последнее редактирование:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Июн 2020
Сообщения
506
Реакции[?]
90
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июн 2020
Сообщения
97
Реакции[?]
38
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
i tested this on opposite, normal and micromovements desyncs

it would only get triggered if they were using micromovements

btw there is a small anti past

C++:
        //no point doing this if they in air
        if (player->m_fFlags & FL_ONGROUND)
        {
            if (fabsf(m_flCurrent->m_AnimLayer[6].m_flCycle - m_flPreviousRecord->m_AnimLayer[6].m_flCycle) > 99999) // magic number
            {
                //prob do check to make sure they not just started moving
                float m_flSpeed = player->get_abs_velocity().Length();
                if (m_flSpeed > 1.90f) // magic number
                {
                    //they prob most likely using micro-movements
                }
            }
        }
useless
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
8 Дек 2020
Сообщения
6
Реакции[?]
3
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Uselless
 
main public enemy
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Ноя 2019
Сообщения
1,531
Реакции[?]
647
Поинты[?]
0
i tested this on opposite, normal and micromovements desyncs

it would only get triggered if they were using micromovements

btw there is a small anti past

C++:
        //no point doing this if they in air
        if (player->m_fFlags & FL_ONGROUND)
        {
            if (fabsf(m_flCurrent->m_AnimLayer[6].m_flCycle - m_flPreviousRecord->m_AnimLayer[6].m_flCycle) > 99999) // magic number
            {
                //prob do check to make sure they not just started moving
                float m_flSpeed = player->get_abs_velocity().Length();
                if (m_flSpeed > 1.90f) // magic number
                {
                    //they prob most likely using micro-movements
                }
            }
        }
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Сверху Снизу