Вопрос Legendware auto-strafe

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Дек 2018
Сообщения
25
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
How to make the lw directional autostrafe like the v3 one so it's not shitty anymore. It's not that bad but it could be a lot better. If anybody knows what to change, write here
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Дек 2018
Сообщения
25
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
[QUOTE = "flowxrc, post: 2013643, member: 418178"]
paste it from supremacy
[/ QUOTE]
does supremacy have a speed slider? and if it doesnt, to what line am i supposed to add the speed to
 
Superstar
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Дек 2020
Сообщения
75
Реакции[?]
13
Поинты[?]
0
[QUOTE = "andreistan06, post: 2013741, member: 104866"]
[QUOTE = "flowxrc, post: 2013643, member: 418178"]
paste it from supremacy
[/ QUOTE]
does supremacy have a speed slider? and if it doesnt, to what line am i supposed to add the speed to
[/ QUOTE]
is not hard to add a speed slider = /
 
who are you dot idk
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Ноя 2019
Сообщения
390
Реакции[?]
119
Поинты[?]
0
ЧВК EB_LAN
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Янв 2021
Сообщения
1,548
Реакции[?]
517
Поинты[?]
192K
контора пидорасов
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Июл 2021
Сообщения
191
Реакции[?]
42
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
C++:
if( g_cl.m_pressing_move && g_cfg[ XOR( "misc_wasd_strafe" ) ].get<bool>( ) ) {
        // took this idea from stacker, thank u !!!!
        enum EDirections {
            FORWARDS = 0,
            BACKWARDS = 180,
            LEFT = 90,
            RIGHT = -90,
            BACK_LEFT = 135,
            BACK_RIGHT = -135
        };

        float wish_dir{ };

        // get our key presses.
        bool holding_w = g_cl.m_buttons & IN_FORWARD;
        bool holding_a = g_cl.m_buttons & IN_MOVELEFT;
        bool holding_s = g_cl.m_buttons & IN_BACK;
        bool holding_d = g_cl.m_buttons & IN_MOVERIGHT;

        // move in the appropriate direction.
        if( holding_w ) {
            //    forward left
            if( holding_a ) {
                wish_dir += ( EDirections::LEFT / 2 );
            }
            //    forward right
            else if( holding_d ) {
                wish_dir += ( EDirections::RIGHT / 2 );
            }
            //    forward
            else {
                wish_dir += EDirections::FORWARDS;
            }
        }
        else if( holding_s ) {
            //    back left
            if( holding_a ) {
                wish_dir += EDirections::BACK_LEFT;
            }
            //    back right
            else if( holding_d ) {
                wish_dir += EDirections::BACK_RIGHT;
            }
            //    back
            else {
                wish_dir += EDirections::BACKWARDS;
            }

            g_cl.m_cmd->m_forward_move = 0;
        }
        else if( holding_a ) {
            //    left
            wish_dir += EDirections::LEFT;
        }
        else if( holding_d ) {
            //    right
            wish_dir += EDirections::RIGHT;
        }
        
        g_cl.m_strafe_angles.y += math::NormalizeYaw(wish_dir);
    }
мб это
 
Сверху Снизу