Вопрос Break lagcomp in lw

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Фев 2021
Сообщения
13
Реакции[?]
15
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
As Pingzete said you need to check game lag compensation.
It has checks to return lag compensation -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

If difference between two origins is more then 4096 -> we are breaking lagcomp:
C++:
Vector delta = record->m_vecOrigin - prevOrg;
if ( delta.Length2DSqr() > m_flTeleportDistanceSqr )
{
    // lost track, too much difference
    return;
}
You can achieve it with high fakelag amount

Second way - shift tickbase:
CoffeeScript:
// did we find a context smaller than target time ?
if ( record->m_flSimulationTime <= flTargetTime )
    break; // hurra, stop
You need to shift at least 5 ticks to achieve this check
 
main public enemy
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Ноя 2019
Сообщения
1,531
Реакции[?]
647
Поинты[?]
0
As Pingzete said you need to check game lag compensation.
It has checks to return lag compensation -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

If difference between two origins is more then 4096 -> we are breaking lagcomp:
C++:
Vector delta = record->m_vecOrigin - prevOrg;
if ( delta.Length2DSqr() > m_flTeleportDistanceSqr )
{
    // lost track, too much difference
    return;
}
You can achieve it with high fakelag amount

Second way - shift tickbase:
CoffeeScript:
// did we find a context smaller than target time ?
if ( record->m_flSimulationTime <= flTargetTime )
    break; // hurra, stop
You need to shift at least 5 ticks to achieve this check
Красиво всё рассказал, респект.
Ну хочу добавить : что бы сломать iNgAmE лагкомпенсацию достаточно шифтить даже 1тик
 
Сверху Снизу