Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

Вопрос Break lagcomp in lw

Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
As Pingzete said you need to check game lag compensation.
It has checks to return lag compensation -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

If difference between two origins is more then 4096 -> we are breaking lagcomp:
C++:
Expand Collapse Copy
Vector delta = record->m_vecOrigin - prevOrg;
if ( delta.Length2DSqr() > m_flTeleportDistanceSqr )
{
    // lost track, too much difference
    return;
}
You can achieve it with high fakelag amount

Second way - shift tickbase:
CoffeeScript:
Expand Collapse Copy
// did we find a context smaller than target time ?
if ( record->m_flSimulationTime <= flTargetTime )
    break; // hurra, stop
You need to shift at least 5 ticks to achieve this check
 
As Pingzete said you need to check game lag compensation.
It has checks to return lag compensation -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

If difference between two origins is more then 4096 -> we are breaking lagcomp:
C++:
Expand Collapse Copy
Vector delta = record->m_vecOrigin - prevOrg;
if ( delta.Length2DSqr() > m_flTeleportDistanceSqr )
{
    // lost track, too much difference
    return;
}
You can achieve it with high fakelag amount

Second way - shift tickbase:
CoffeeScript:
Expand Collapse Copy
// did we find a context smaller than target time ?
if ( record->m_flSimulationTime <= flTargetTime )
    break; // hurra, stop
You need to shift at least 5 ticks to achieve this check
Красиво всё рассказал, респект.
Ну хочу добавить : что бы сломать iNgAmE лагкомпенсацию достаточно шифтить даже 1тик
 
Назад
Сверху Снизу