REAL EVIL
-
Автор темы
- #1
V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Этот плагин представляет собой легкие рамки для сложных веревочных симуляций и разрушений. Смущает процессы спрятаны от графика чертежи, в то время как полезные функции / переменные открываются для легкого доступа.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Features:
- Runtime Cutting,
- Physics simulations,
- Component based (so can be added to actors as a child component),
- Skeletal and Static Mesh attachment,
- Built in C++ for optimal performance,
- Use any static mesh to customise rope (should have an appropriate shape and tile seamlessly in the x-axis),
- Particles emitted and sound played on cut,
- Simple project integration (supplied as a plugin),
- Blueprint functions enable expansive customisation,
- Minimal impact on resources (the code has been consolidated and refactored).
- More example content,
- Grow/Shrink rope during gameplay,
- Runtime Spawn,
- Engine 4.25 compatible - Physics rope variant (No cutting) - Static rope variant (No cutting/physics).
Технические детали / Technical Details:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Code Modules: RopeCutting Runtime Module
Number of C++ Classes: 6
Number of Blueprints: 33 (example blueprints)
Meshes: 4
Other: 10 Textures, 5 Materials, 2 Material Instances, 1 Material Functions, 1 Audio Cue, 2 Sound files, 1 Particle system.
Network Replicated: No
Supported Development/Target Build Platforms: Win64, Win 32
Important:
- This product is performance intensive,
- Please back up your work and test this product, ensuring that it meets your standards before incorporating it into projects.
- This product can be used to make more complex systems such as puzzles, traps and rope swings - these more complex systems lie outside the scope of this product's listing. Promotional videos and tutorial content pertaining to expanded capabilities are solely intended to showcase the plugin's versatility.
- I will provide support within the scope of the Rope Cutting components stated functionality. I am willing to assist with attempts to extend functionality but such additional support is offered on a discretionary basis.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: