Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Plugin Mono Ticking Plugin

  • Автор темы Автор темы benderST
  • Дата начала Дата начала
Модератор раздела «Reallusion Software»
Эксперт
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Фев 2021
Сообщения
1,547
Реакции
3,260
Mono Ticking Plugin (2).jpg


V4.25
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Optimize Tick overhead for every Object
  • Choose where and how your Objects Tick. For Networked Applications, this can result in massive performance improvements.
  • Dictate an order of Execution for your Tick objects! This way, you can guarantee objects' tick processing
  • Implement Ticking for Both Blueprints and C++!
  • Implement Ticking for UObjects at a Blueprint Level
Code Modules:
  • CM_Tick_Module, RunTime
Number of Blueprints: 4
Number of C++ Classes: 6
Network Replicated: Is Multiplayer Compatible
Supported Development Platforms: All
Supported Target Build Platforms: All
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Important/Additional Notes: N/A

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу