UE4 Asset Animated Blood Decals - Realistic

Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Янв 2021
Сообщения
302
Реакции[?]
505
Поинты[?]
22K


V4.19, V.4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

15 декалей крови флипбука и 15 отдельных реалистичных декалей крови 512x512 с настраиваемым классом актера декали.
Ты получишь:
  • 3 декальки Blood Pool Flipbook
  • 6 наклеек для флипбука с одиночными каплями / небольшими брызгами
  • 6 больших наклеек Splatter Flipbook
Технические детали / Technical Details
  • Spawn animated decals with a custom update and frame rate
  • "Splash time", using this float you can dynamically increase the speed of the initial frames of the flipbook, giving you separate control over the splash and trickle effects respectively
  • "Dry" option, enabling this boolean allows you to control how fast the blood dries out, becoming rougher and less metallic over time
  • Fade-out functionality, fading the decal out before finally destroying it
  • Optimized - No OnTick code and automated self-cleanup
V.4.26
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

source + asset UE V4.19
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование модератором:
Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,129
Реакции[?]
3,608
Поинты[?]
1M
Хоть это у меня и было, но лайк всё равно, в счёт второго - за "ситизенов":)
 
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Янв 2021
Сообщения
302
Реакции[?]
505
Поинты[?]
22K
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Дек 2020
Сообщения
66
Реакции[?]
35
Поинты[?]
9K
Закидываю в проэкт, только загружаю map или material сразу виснет unreal
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
8 Ноя 2019
Сообщения
37
Реакции[?]
19
Поинты[?]
4K
You will get:
  • 3 Blood Pool Flipbook decals
  • 6 Single Droplet/Small Splatter Flipbook decals
  • 6 Large Splatter Flipbook decals
Technical Details
Each flipbook has frames and a custom blueprint decal class. This blueprint gives you special control over the decals allowing you to:
  • Spawn animated decals with a custom update and frame rate
  • "Splash time", using this float you can dynamically increase the speed of the initial frames of the flipbook, giving you separate control over the splash and trickle effects respectively
  • "Dry" option, enabling this boolean allows you to control how fast the blood dries out, becoming rougher and less metallic over time
  • Fade-out functionality, fading the decal out before finally destroying it
  • Optimized - No OnTick code and automated self-cleanup

Number of Blueprints: 1 custom blueprint decal actor
Number of Materials: 2 Master, 30 Instances
Number of Textures: 30 Masks, 30 Normals maps
Texture Resolutions: 8k source files included, 4k inside the engine, 512x512 for small single decals

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу