Final fix for legendware crash after dying, due to animfix

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Сен 2020
Сообщения
43
Реакции[?]
15
Поинты[?]
0
[QUOTE = "Hack3r_jopi, post: 2228734, member: 484866"]
And now Lagcompensation is not called : roflanPominki:
[/ QUOTE]

why wouldnt it be called? he just removes the stage check which is retarded, now it gets called in all stages how would that fix a crash
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Янв 2021
Сообщения
111
Реакции[?]
12
Поинты[?]
1K
[QUOTE = "Hack3r_jopi, post: 2228734, member: 484866"]
And now Lagcompensation is not called : roflanPominki:
[/ QUOTE]

why wouldnt it be called? he just removes the stage check which is retarded, now it gets called in all stages how would that fix a crash
well im not sure either how it fixes it, but somehow it does. Im looking forward how to actually fix it without calling it in all stages.
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Сен 2020
Сообщения
43
Реакции[?]
15
Поинты[?]
0
IT'S FALSE
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Сен 2020
Сообщения
33
Реакции[?]
9
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Когда уже перестанут трогать лв?
 
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Дек 2020
Сообщения
400
Реакции[?]
293
Поинты[?]
1K
you will only make it worse. what was "fsn" written for? why did you remove FRAME_NET_UPDATE :NotLikeThis:
 
Сверху Снизу