Вопрос Enrage.gg fake antiaim

retard
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Мар 2021
Сообщения
366
Реакции[?]
67
Поинты[?]
10K
So like, I tried making it normal but I can't get it to be normal, the code is the following

C++:
if (*send_packet)// || !send_packet && ctx.m_settings.aimbot_position_adjustment_old)
        {
            if (is_inverted)
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y + new_max_delta);
            else
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - new_max_delta);

            //if (ctx.m_settings.aimbot_position_adjustment_old)
            //    cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - 180.f + RandomFloat(-30.f, 30.f));
        }
        else //if (!ctx.m_settings.aimbot_position_adjustment_old)
        {
            if (is_inverted)
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - new_max_delta);
            else
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y + new_max_delta);
        }
and yes for those who haven't seen enrage's code you may think it's alright, well not very much. This how it looks:
unknown (2).pngunknown (3).png

any help?
 

Вложения

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июн 2021
Сообщения
25
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
So like, I tried making it normal but I can't get it to be normal, the code is the following

C++:
if (*send_packet)// || !send_packet && ctx.m_settings.aimbot_position_adjustment_old)
        {
            if (is_inverted)
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y + new_max_delta);
            else
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - new_max_delta);

            //if (ctx.m_settings.aimbot_position_adjustment_old)
            //    cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - 180.f + RandomFloat(-30.f, 30.f));
        }
        else //if (!ctx.m_settings.aimbot_position_adjustment_old)
        {
            if (is_inverted)
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - new_max_delta);
            else
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y + new_max_delta);
        }
and yes for those who haven't seen enrage's code you may think it's alright, well not very much. This how it looks:
Посмотреть вложение 156469Посмотреть вложение 156471

any help?
send source in hide.
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июн 2021
Сообщения
25
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
retard
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Мар 2021
Сообщения
366
Реакции[?]
67
Поинты[?]
10K
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июн 2021
Сообщения
25
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
retard
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Мар 2021
Сообщения
366
Реакции[?]
67
Поинты[?]
10K
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июн 2021
Сообщения
25
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
retard
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Мар 2021
Сообщения
366
Реакции[?]
67
Поинты[?]
10K
ЧВК EB_LAN
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Янв 2021
Сообщения
1,548
Реакции[?]
517
Поинты[?]
192K
ЧВК EB_LAN
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Янв 2021
Сообщения
1,548
Реакции[?]
517
Поинты[?]
192K
Lol, its default desync man. Youre desync its normal without problems
upd: stop, why do you have a real angle on the side of the desync, although it should be the other way around?
C++:
if (*send_packet)
{
            if (is_inverted)
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - new_max_delta);
            else
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y + new_max_delta);
        }
        else
        {
            if (is_inverted)
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y + new_max_delta);
            else
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - new_max_delta);
        }
try this (Im know, i just changed + - - + to - + + -)
 
Последнее редактирование:
retard
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Мар 2021
Сообщения
366
Реакции[?]
67
Поинты[?]
10K
Lol, its default desync man. Youre desync its normal without problems
upd: stop, why do you have a real angle on the side of the desync, although it should be the other way around?


C++:
if (*send_packet)
{
            if (is_inverted)
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - new_max_delta);
            else
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y + new_max_delta);
        }
        else
        {
            if (is_inverted)
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y + new_max_delta);
            else
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - new_max_delta);
        }
try this (Im know, i just changed + - - + to - + + -)
made it even worse
 
AntiAim Architect
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Июл 2019
Сообщения
78
Реакции[?]
90
Поинты[?]
0
So like, I tried making it normal but I can't get it to be normal, the code is the following

C++:
if (*send_packet)// || !send_packet && ctx.m_settings.aimbot_position_adjustment_old)
        {
            if (is_inverted)
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y + new_max_delta);
            else
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - new_max_delta);

            //if (ctx.m_settings.aimbot_position_adjustment_old)
            //    cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - 180.f + RandomFloat(-30.f, 30.f));
        }
        else //if (!ctx.m_settings.aimbot_position_adjustment_old)
        {
            if (is_inverted)
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y - new_max_delta);
            else
                cmd->viewangles.y = Math::normalize_angle(last_real_angle.y + new_max_delta);
        }
and yes for those who haven't seen enrage's code you may think it's alright, well not very much. This how it looks:
Посмотреть вложение 156469Посмотреть вложение 156471

any help?
Dont normalise your yaw, The server will clamp it for you. If you want real wide desync, you need to preflick. Which there isnt much public stuff on. But you can still achieve 116* through LBY.

EDIT: Also dont use MaxDelta, This value is constantly changing so you *technically* wont be achieving max delta. Instead, just force your 116* on LBY updates because, as I said before, Its gonna get clamped anyway.
 
retard
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Мар 2021
Сообщения
366
Реакции[?]
67
Поинты[?]
10K
Dont normalise your yaw, The server will clamp it for you. If you want real wide desync, you need to preflick. Which there isnt much public stuff on. But you can still achieve 116* through LBY.

EDIT: Also dont use MaxDelta, This value is constantly changing so you *technically* wont be achieving max delta. Instead, just force your 116* on LBY updates because, as I said before, Its gonna get clamped anyway.
I was talking about making normal static desync, but thanks anyway?
 
Сверху Снизу