Вопрос Update anims at the correct time

retard
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Мар 2021
Сообщения
366
Реакции[?]
67
Поинты[?]
10K
Hi so I'm trying to make some okay animfix, but I can't get the UpdateAnims to update at the correct time. Any help? (local ofcourse)
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Сен 2017
Сообщения
89
Реакции[?]
25
Поинты[?]
0
C++:
auto bNewTick = [](int tc) -> bool
    {
        static int varTickCount = -1;

        if (varTickCount != tc)
        {
            varTickCount = tc;
            return true;
        }
        else
            return false;
    };

if(bNewtick(interfaces::globals->tick_count){
    //update anims
}
does the trick hf.
 
retard
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Мар 2021
Сообщения
366
Реакции[?]
67
Поинты[?]
10K
C++:
auto bNewTick = [](int tc) -> bool
    {
        static int varTickCount = -1;

        if (varTickCount != tc)
        {
            varTickCount = tc;
            return true;
        }
        else
            return false;
    };

if(bNewtick(interfaces::globals->tick_count){
    //update anims
}
does the trick hf.
thanks I guess, I was also trying to go with
Код:
g_cl.m_local->m_flSimulationTime() != g_cl.m_local->m_flOldSimulationTime();
but if that does the job thanks then, also do I need to add UpdateClientAnimations (local)? here?

if(bNewtick(interfaces::globals->tick_count){
//update anims
}
 
Модератор форума
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Янв 2020
Сообщения
378
Реакции[?]
157
Поинты[?]
9K
thanks I guess, I was also trying to go with
Код:
g_cl.m_local->m_flSimulationTime() != g_cl.m_local->m_flOldSimulationTime();
but if that does the job thanks then, also do I need to add UpdateClientAnimations (local)? here?

if(bNewtick(interfaces::globals->tick_count){
//update anims
}
dude wtf.....
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Июн 2021
Сообщения
43
Реакции[?]
15
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Hi so I'm trying to make some okay animfix, but I can't get the UpdateAnims to update at the correct time. Any help? (local ofcourse)
createmove animfix n1
When you use fns for animfix, you will not be able to fix everything that you need, as well as your afix will directly depend on ping and many other factors, it is best to do an animfix in createmove.
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Фев 2018
Сообщения
44
Реакции[?]
4
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
sapphire dev
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Мар 2018
Сообщения
188
Реакции[?]
124
Поинты[?]
36K
Похожие темы
Сверху Снизу