-
Автор темы
- #1
V4.14 - V4.23
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Автоматические здания автоматически помещают модульные сетки для формирования здания.Это отличный инструмент для прототипирования, с быстрой итерацией и подходит для выпуска.Просто измените переменную, а здание будет меняться соответственно.
Технические детали / Technical Details:
Number of Blueprints: 10
- 2 Master building blueprints
- 6 Templates (derived from the masters)
- 1 Elevator blueprint (movement of elevator-doors and elevator cart)
- 1 Wall building blueprint
Features: Read description
Intended Platform: Any
Platforms Tested: Windows
Documentation Included: In engine tutorial blueprint & YouTube tutorial videos
Important\Additional Notes: You can use your own set of modular meshes with different sizes.
[Static meshes]
Physically-Based Rendering: Yes
Texture Size: 2048 x 2048 (Makes use of world aligned textures)
Collision: Automatically generated
Lightmaps: Custom
Vertex Count: 24-739 | Average: 213 | Median: 130
Number of Meshes: 32
LODs: None
Number of Materials: 15 general & 8 mesh-specific
Important\Additional Notes: Since “world aligned textures” is used, the meshes are packed into 1 UVmap,
this is to allow for parts of the mesh being hand painted, while other parts use ”world aligned
texture”
Мой первый пост, вроде на форуме нет такого, ассет такой себе, был куплен тысячу лет назад, может надо кому
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.