UE4 Asset Shield FX Responsive

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Июл 2020
Сообщения
66
Реакции[?]
337
Поинты[?]
37K


V4.26 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Обзор / Overview:
Урок / Tutorial:
* Обновление / Updated: ' 4 Niagara Hit particles more added ':

Это функциональные эффекты экрана. Легко настроить.

Щиты имеют два буфера на части попадания, поэтому щиты естественно реагируют на несколько выстрелов.

Щиты появляются и исчезают эффекты реализованы.

Легко настроить. Проверьте учебное пособие

Технические детали / Technical Details:

Features: (Please include a full, comprehensive list of the features of the product)
  • This is Functional shield effects. The shields has two buffers on the hit part, so the shields responds naturally to multiple shots.
  • Shields appear and disappear effects are implemented.
  • Easy to customize. Several parameters can be manipulated. Check the Tutorial Video.
  • The hit impact particles can also be replaced.
  • There are several types of shield effects. ( sci-fi 01, sci-fi 02, force field, dark energy, skeletal mesh type ) And for each type, there are shields using various types of mesh.
* Show&Hide FX is only for showing FX. collision is still there.
* If Hit Radius is too Large, then it might affect other nearby shields.

Type of Emitters: (CPU, GPU, etc) GPU, mesh, blueprint
Number of Unique Effects: 30 ( shield Blueprint 21 + niagara 9 )
LODs: (Yes/No) No
Number of Materials: 9 (instance 27 )
Number of Textures: 39
Number of Blueprints: 28
Number of Unique Meshes: 14
Supported Development Platforms:
Windows: (Yes/No) Yes
Mac: (Yes/No) No
Important/Additional Notes: Check the Video link. Video will show you Asset features.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу