UE4 Plugin Apparatus

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Дек 2021
Сообщения
411
Реакции[?]
438
Поинты[?]
9K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.


V4.26 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Технические детали / Technical Details:
FEATURES

  • A complete Unreal Engine integration of the data-driven workflow. Both C++ and Blueprint development is supported.
  • Performance-targeted GC-less linear data of structs or high-level components with inheritance support (or even both).
  • Semantically-safe multi-threading support.
  • Versatile including and excluding subject filtering in the mechanics.
  • Multiple details of the same type on a single subject are allowed. All of the available detail combinations are processed.
  • Secure built-in networking functionality.
  • Dedicated user experience touches for some clear reading, validation and overall ease of use.
  • Many performance optimizations: caching, fast bit-array lookups, CPU cache-locality, manual belt assignment.
  • Thoroughly documented API with a dedicated manual.
MODULES
  • ApparatusRuntime
  • ApparatusUncooked
  • ApparatusEditor
INFORMATION
Number of C++ Classes: >50
Network Replicated: Yes (Manual)
Supported Development Platforms: Windows, Linux, macOS
Supported Target Build Platforms: Windows, Linux, macOS, iOS, Android (Platform-Independent)
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
,
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Important/Additional Notes: For additional platforms (Consoles), please, compile from sources directly.

V4.27

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V4.26

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу