UE4 Asset Inventory System Pro

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2021
Сообщения
401
Реакции[?]
1,009
Поинты[?]
460K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
1-1920x1080-f5acdeff7ee981bd833b0622805950ba.jpg

V4.26 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Interaction System Pro предоставляет основные функции для игр, которые содержат инвентарь, контейнеры, предметы, валюту, блокировку паролем, пикапы, виджеты, систему размещения, систему атрибутов, систему сохранения и загрузки, систему отладки и другие функции. Он позволяет игрокам выбирать, брать, вносить, разделять, собирать, перемещать, перетаскивать, заполнять, пополнять, сортировать, отбрасывать предметы или монеты. Система может быть идеально интегрирована с вашей игрой.

Demo:
Documentation:
  • PDF
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    (You can find Release Notes and Tutorials here)
Features:
  • All done with blueprints, and system is built based on ActorComponent class.
  • Includes inventories, containers, items, currency, password lock, pickups, widgets, placement system, attribute system, save and load system, debug system, etc.
  • Allows players to pick, add, insert, take, deposite, split, collect, move, drag-and-drop, stack, fill, restock, sort, remove, drop, random items or coins.
  • Clear, expressive and organized UI layout with nice widgets and animations.
  • Provides fundamental functions to implement most of features you may need.
  • Input Hints system, which contains widgets for input keys and dynamic refreshment.
  • Placement system, it allows players to rotate and place items.
  • Save and Load system for inventories, containers, pickup and player.
  • Debug system, which provides tons of data in real-time.
  • Fully supports gamepad, you can use the handle to simulate mouse interaction.
  • Network replication is not supported currently.

Технические детали / Technical Details:
Input:
  • Mouse & Keyboard
  • Gamepad
Assets:
  • 52 sound waves, 16 sound cues
  • 31 blueprints, 8 enumeration, 10 structures
  • 40 static meshes, 1 skeletal mesh
  • 213 textures, 90 materials, 18 material instances
  • 1 level
 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу