Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Универсальный и простой в использовании компонент перемещения с шестью степенями свободы. Подключаемый модуль кода C++.
Технические детали / Technical Details:
Features:
-Works in both Blueprint and C++ projects
-Allows both physics-based and non-physical movement
-Speed and inertia adjustable for each axis
-Multiple acceleration models - linear, exponential, quadratic, frictionless
-Gravity can work in any direction, independent of world setting
-Automatic movement and input replication
-Replication supports world origin shifting (UE4.14+ only)
-Autopilot - look at, autolevel, move to
-Automatically transform inputs to world or local space
-No hardcoded parameters, anything can be changed in editor or during runtime
-Complete blueprint integration, all functionality accessible without using C++
-Source code included
-Extensive example project included
Network Replicated: Yes
Development Platforms: Windows, Linux, Mac
Target Build Platforms: Windows, Linux, Mac, Android
V2.01 V4.27
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: