UE5 Plugin Did it hit - Trace Detection Plugin

Модератор раздела «Reallusion Software»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Фев 2021
Сообщения
1,543
Реакции[?]
3,221
Поинты[?]
148K
Did it hit - Trace Detection Plugin (2).jpg

V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • An actor component with simple setup
  • 3 methods of detection
  • high modularity by the user: can trace by objects, channels, use lines, boxes, etc.
  • can skip frames if needed to improve performance.
  • An OnItemAdded event that can be called when items are detected immediately.
  • NEW! A socket filter to exclude sockets with names containing a string OR include all sockets with names containing a string!
Code Modules: (Please include a full list of each Plugin module and their module type (Runtime, Editor etc.))
  • A Detection Actor Component (Runtime)
Number of Blueprints: 0
Number of C++ Classes: 1
Network Replicated: No - the detection itself does not need to be replicated.
Supported Development Platforms: Win32, Win64
Supported Target Build Platforms: Win32, Win64
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
(4.26) use key: uyTtd1BekhBSO1EcjHZ5XY3n1lpCVbFvl_o3IQAWgxE
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
: use key: nv2qtLx9qU48JFXCr5IW5UOwxqBcYnW4xybySuBJQos
*** A 4.25 version was requested and was created. The sample project is on version 4.26. ***

 
Последнее редактирование модератором:
Похожие темы
Сверху Снизу