UE5 Plugin Multi Task 2 (Multi-threading & Procedural Plugin)

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Мар 2021
Сообщения
290
Реакции[?]
655
Поинты[?]
102K
1649505279481.png

V5.0 - V5.2
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Multi Task 2 обеспечивает многопоточность в чертежах самым быстрым, чистым и эффективным способом.

Построенный с нуля, с учетом чертежей, Multi Task 2 обладает дополнительной надежностью, стабильностью, скоростью и функциональностью, что позволяет пользователям безопасно включать многопоточность в свои проекты Blueprint.

Знание многопоточности не требуется, так как сама Multi Task 2 позволит пользователям разрабатывать эффективные игры и приложения.

Будучи преемником
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
, Multi Task 2 поставляется с простой в использовании функциональностью, основанной на отзывах пользователей и более чем двухлетнем опыте работы в отрасли.

Почему отдельный продукт?
Поскольку Multi Task 2 был полностью перестроен с нуля, он больше не совместим с предыдущей версией (
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
).

Основные моменты:
Multi Task 2 - это современное программное обеспечение, готовое к производству, которое позволяет легко использовать многопоточность и процедурные функции во всех ваших проектах.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Async Task
  • Async Loop 1D/2D/3D Task
  • Multi-Thread Task
  • Parallel Tasks
  • Pixel Reader (multi-threaded)
  • Spawn HISM Instances (multi-threaded/parallel)
  • Update HISM Instances - Transforms/Custom Float Data (multi-threaded/parallel)
  • Ability to Async update physics bodies
  • Custom Thread Pools
  • Mutex
  • Thread Safe Boolean
  • Thread Safe Integer
  • Thread Safe Collision Testing
  • Lots of other utility stuff
  • Convert Render Target to UTexture2D at runtime
  • Create UTexture2D at runtime
  • Read Image File to Pixel Data (multi-threaded)
  • Read Image URL to Pixel Data (multi-threaded)
  • Delaunay Triangulation 2D (multi-threaded) (4.26 and above)
  • Pixel Data Dithering (Floyd Steinberg) (multi-threaded) (4.26 and above)
Generate Geometry Features (4.26 and above):
  • Multi-threaded
  • Helper functions for chunked systems and Density Data retrieving
  • Fast & reliable
  • Build Density Data(value/color) using Blueprint Graphs
  • Ability to pass pre-generated Density Data(voxel edits)
  • Multiple customization features
  • LOD support
  • Ability to use Gradient Normals(advanced/basic) or Triangle Normals with or without Flat Shading.
  • Force Manifold meshes.
  • Ability to update AI Navigation data automatically or manually
  • Simple, Tetrahedrons and Dual algorithms
V2.1.7 UE V5.0

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V2.2.4 UE V5.1 - V5.2

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
31 Авг 2022
Сообщения
71
Реакции[?]
189
Поинты[?]
181K
V2.2.4 UE 5.1

V2.2.4 UE 5.2


Features:
  • Async Task
  • Async Loop 1D/2D/3D Task
  • Multi-Thread Task
  • Parallel Tasks
  • Pixel Reader (multi-threaded)
  • Spawn HISM Instances (multi-threaded/parallel)
  • Update HISM Instances - Transforms/Custom Float Data (multi-threaded/parallel)
  • Ability to Async update physics bodies
  • Custom Thread Pools
  • Mutex
  • Thread Safe Boolean
  • Thread Safe Integer
  • Thread Safe Collision Testing
  • Lots of other utility stuff
  • Convert Render Target to UTexture2D at runtime
  • Create UTexture2D at runtime
  • Read Image File to Pixel Data (multi-threaded)
  • Read Image URL to Pixel Data (multi-threaded)
  • Delaunay Triangulation 2D (multi-threaded)
  • Pixel Data Dithering (Floyd Steinberg) (multi-threaded)
  • Read URL To Data (Send HTTP/S requests(GET, POST etc)
Generate Geometry Features (4.26 and above):
  • Multi-threaded
  • Helper functions for chunked systems and Density Data retrieving
  • Fast & reliable
  • Build Density Data(value/color) using Blueprint Graphs
  • Ability to pass pre-generated Density Data(voxel edits)
  • Multiple customization features
  • LOD support
  • Ability to use Gradient Normals(advanced/basic) or Triangle Normals with or without Flat Shading.
  • Force Manifold meshes.
  • Ability to update AI Navigation data automatically or manually
  • Simple, Tetrahedrons and Dual algorithms
Supported Development/Target Build Platforms: Win32/64, Android, Linux, Xbox One, PlayStation
 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу