-
Автор темы
- #1
V4.26, 4.27, 5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Async Task
- Async Loop 1D/2D/3D Task
- Multi-Thread Task
- Parallel Tasks
- Pixel Reader (multi-threaded)
- Spawn HISM Instances (multi-threaded/parallel)
- Update HISM Instances - Transforms/Custom Float Data (multi-threaded/parallel)
- Ability to Async update physics bodies
- Custom Thread Pools
- Mutex
- Thread Safe Boolean
- Thread Safe Integer
- Thread Safe Collision Testing
- Lots of other utility stuff
- Convert Render Target to UTexture2D at runtime
- Create UTexture2D at runtime
- Read Image File to Pixel Data (multi-threaded)
- Read Image URL to Pixel Data (multi-threaded)
- Delaunay Triangulation 2D (multi-threaded) (4.26 and above)
- Pixel Data Dithering (Floyd Steinberg) (multi-threaded) (4.26 and above)
- Multi-threaded
- Helper functions for chunked systems and Density Data retrieving
- Fast & reliable
- Build Density Data(value/color) using Blueprint Graphs
- Ability to pass pre-generated Density Data(voxel edits)
- Multiple customization features
- LOD support
- Ability to use Gradient Normals(advanced/basic) or Triangle Normals with or without Flat Shading.
- Force Manifold meshes.
- Ability to update AI Navigation data automatically or manually
- Simple, Tetrahedrons and Dual algorithms
V4.26
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V4.27
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V5.0
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.