UE5 Plugin World Director NPC - PRO. Now with multiplayer

Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Янв 2021
Сообщения
302
Реакции[?]
505
Поинты[?]
22K


V5.0 - V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Плагин World Director NPC PRO идеально подходит для создания игр, где в мире одновременно находится множество пешек. Уровень ваших пешек, их расположение, масштаб, вращение всегда будут сохранены, а также они всегда будут двигаться, даже если вы находитесь очень далеко, что создает симуляцию живого мира. Вы можете смоделировать целый мир из тысяч пешек. Вы можете создать целый населенный город. Плагин прост в использовании.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • The system is divided into 4 optimization levels that work simultaneously for the best FPS performance.
  • At level 1 if the pawn is out of the camera's view, all its components and skeletal meshes are disabled from the render, and a set of optimization measures is applied, such as animation playback and tick rate. While at level 2.3.4, pawns can't act according to the Behavior Tree, but they can still walk.
  • On my system with an AMD 2700X processor, I achieved 200000+ pawns at 120+FPS.
  • All calculations for hidden pawns at level 2.3.4 occur using multithreading for better FPS.
  • Save and Load System
  • If the pawn is out of the camera's view, all its components and skeletal meshes are disabled from the render.
  • The plugin is easy to use.
Code Modules:
  • AWorldDirectorNpcPRO(Type: Runtime)
  • UNpcDataProComponent(Type: Runtime)
Number of Blueprints: 3
Number of C++ Classes: 2
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Win64
Supported Target Build Platforms: Win64

V5.0

Версия 2.0.1 для UE 5.1:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование модератором:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,374
Реакции[?]
3,809
Поинты[?]
2M
Сверху Снизу