Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Stylized Rendering System (Cel-Shader)

  • Автор темы Автор темы jLup
  • Дата начала Дата начала
Bufon
Забаненный
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Мар 2021
Сообщения
592
Реакции
786
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
galleryoverview1-1920x1080-a1288fd302fb35d9aa77557fe91bf6e3.png


V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Features:

  • Stylized Rendering System Actor, a post process volume for general control of cel-shading and outline system
  • Standard and Metallic shading modes
  • Cel-Shaded Translucent Materials
  • 7 pattern textures for control over patterns in shadows and highlights of objects
  • 7 gradient textures for control over transition from shadows to no shadow and highlight/rimlight to no highlight/rimlight
  • 2 Master Materials for normal objects and translucent objects
  • 15 demo material instances
  • 8 demo textures
  • 3 Material Functions for setting up compatibility in your materials with SRS
  • 18 other utility material functions
  • Light Manager Component to manage light colors for cel-shaded lights mode
Number of Blueprints: 3 (+ 4 Demo Blueprints)
Performance: No noticable performance decrease when playing in editor with SRS and one outline type enabled. (Tested on AMD Ryzen 5 3500X, Radeon RX 570, 8GB of RAM)
Network Replicated: No (Each client has their own version of the SRS Actor)
Supported Development Platforms: All
Windows: Yes
Mac: Yes (you may need to set the D3D11 Tesselation Mode in the master material to No Tesselation in order to improve performance)
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Important/Additional Notes: All Styles shown in the trailer video and in the product images were created using SRS, however not all shown styles are shipped with SRS, as SRS is simply a tool for creating cel-shaded styles.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу