-
Автор темы
- #1
V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Простой способ чтения, создания и управления JSON в blueprint.
Простой способ читать, создавать и манипулировать JSON в blueprint.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Вы можете передавать файлы с помощью JSON, используя встроенные функции Base64.Мне не нравятся специальные продажи. Мои цены низкие круглый год.
Нативизация может вызвать проблемы и должна быть отключена в BPS, которые используют этот плагин.
Changelog (4.18, 4.19, 4.20)
- (09/25/2018) Version 1.7: Bugfix in Make Json Object. There was a bug when a value was an array.
- (11/07/2018) Version 1.8: Bugfix: Old values were not deleted when used after an custom event.
- (03/18/2021) Version 2.0: Struct to JSON, JSON to Struct.
- (07/23/2021) Version 2.1: Bugfix: Self-created Enum's in Struct's were not recognized.
- (09/11/2021) Version 2.2: Added bool (successful) to indicate if parsing worked.
- (12/01/2021) Version 2.3: Bugfix: In packed Windows builds the variable names in the structures were changed which led to wrong names in JSON.
- (12/08/2021) Version 2.4: Compression added. Zlib, LZ4 and Gzip (4.26 minimum).
- (01/06/2022) Version 2.5: Bugfix: The same as version 2.3.
- (03/28/2022) Version 2.6: Maps in structures are now saved as Json objects by default. Can be changed back to arrays with the function "setStructJsonSettings".
Технические детали / Technical Details:
- Create JSON Strings
- Read JSON Strings to Arrays and Maps
- Manipulate JSON Strings
- Struct to JSON, JSON to Struct*¹
- Easy to use. 4 Main Nodes and few optional Nodes.
- Compatible with UE4 Maps, Variables and Arrays
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.: Bool, String, Number(double), Object, Arrays
- File transfer. (Base64 encode/decode)
- Compression*² (Zlib, Gzip, LZ4)
- Save JSON to File and read JSON from File
- Include C++ Source for C++ Projects
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
*² Compression of bytes/strings. This does not mean packing/unpacking of zip files.
V4.26 V2.6
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: