UE4 Asset Spectrum Galaxy

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,353
Реакции[?]
5,674
Поинты[?]
175K
1654190842407.png

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Modular architecture (Snapping at a grid of 10 units, small props might need a lower snapping value)
  • Foliage with 4k hand-painted textures
  • Material instances that are highly customizable; Including water, planets and lens flares
  • High-quality lens flare particles
  • IES profiles
  • Static Meshes have appropriate light-maps
  • In-game sequences
  • Trim texture sets allow for easy expansion of the asset library
Number of Unique Meshes: 405
Collision: Yes
Majority of collision meshes are custom, a few are auto-generated, small detail meshes such as wires do not have collision.
Vertex Count: Static meshes are up to 20,000 vertices (higher detail foliage variants are up to 112,000 vertices)
LODs: Yes
Number of Materials and Material Instances:
38 Materials (Includes master materials)
333 Material Instances
Number of Textures:
Total of 120 textures, majority of which are 4k. Lower resolution (less than 2k) textures are often tiled details, light projection colors, or similar.
Texture Resolutions:
8192x8192 (8K) = 6
8192x4096 = 2
4096x4096 (4K) = 57
4096x2048 = 13
2048x4096 = 4
2048x2048 = 22
2048x1024 = 1
1024x1024 = 5
1024x512 = 3
512x512 = 3
256x256 = 4
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Support:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Участник
Статус
Онлайн
Регистрация
8 Дек 2020
Сообщения
532
Реакции[?]
290
Поинты[?]
179K
На вид шикарно конечно, буду ждать, когда будет доступен для всех.
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Авг 2020
Сообщения
99
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
ВАУ!
 
Похожие темы
Сверху Снизу