-
Автор темы
- #1
V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Предоставляет список функций схемы для хранения и извлечения значений, порождения сохраненных актеров, а также создания, загрузки и удаления слотов сохранения. Он также предоставляет интерфейс для событий, реализуемых в плане, и вход в настройки проекта для изменения настроек всего проекта, таких как имя файла .sav, многопоточность и использование одного файла для всех слотов или отдельного файла для каждого. слот.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Adds a blueprint function library with nodes to make saving and loading easier
- Adds a Project Settings entry under Plugins called Save Game Settings
- No C++ Required: just sart adding nodes from the library to your blueprints after project settings are set
- No additional blueprints required: no unnecessary middle-man object to run functions from
- Less setup with more power so that you don't have to build an entire system for saved games
- Saving can run on a separate thread so it doesn't interrupt the game
- Structs exposed to blueprints so you can manually manage the data you need to
- Values can be erased so tasks can be automated with arrays without worrying about edge cases
- An interface can be added in blueprints or C++ for events such as PreSave, PostSave, PreLoad, and PostLoad
- A blueprint or C++ subclass can be made from SaveGameObject or ExpandedSaveGameLibrary to add your own variables or features
- Save each slot in a single .sav file, or a separate .sav file for each save slot
- LogSaveGame entries to the Output Log to make debugging easier
- Multithreading
- Multi-user support
- Works with UE5 Early Access & Preview 1
Number of Blueprints: 0
Number of C++ Classes: 13
Supported Development Platforms: Win64
Supported Target Build Platforms: Win64
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
V5.0 (Plugin Version 1.1)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: