Пользователь
-
Автор темы
- #1
V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
MonsterAiKit - это набор инструментов Blueprint, который помогает разработчикам быстро внедрять ИИ своего монстра в свои игры без какого-либо опыта программирования Ии, просто настраивая параметры в пользовательском интерфейсе, также набор написан с чертежами и задокументирован в комментариях все функции, позволяющие даже опытным разработчикам Ии создавать поверх системы, а не построив еще один с нуля, вы сэкономите 1-3 месяца на разработке и тестировании!
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Quick Setup: Easy to Implement the system from the UI.
- Monster Behavior States: All the basic behavior Ai states you need to implement your monsters (Idle - Patrol - OnSightReaction - Hearing Reaction - chase - Lose Sight - Searching - Investigating - Attack - Hit) .
- Perception: Monster perception with Ability to (Vision - Hear - Damage ).
- Health and Getting Damage: a health system that will automatically reduce the applied damage that receives from the health value you chose from the UI.
- Event Triggers: OnTriggers Events to add custom commands at any State.
- Initial States: customize the initial state between Idle Animation or Patrol.
- Investigation: Monster investigate the last point the sound did come from or lose sight on player.
- Animations: Easily add your animations in the UI for each state or event.
- Speed Control: can control the speed of the monster at any state.
- RagDoll: you can use a death animation or activate a ragdoll option to make the monster’s collision interact with environment after dying.
Number of Blueprints: 28
Network Replicated: No
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: Not Tested
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: