UE5 Plugin Apparatus

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,354
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
175K
1658437095851.png

V5.0 recompile
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Технические детали / Technical Details:
FEATURES

  • A complete Unreal Engine integration of the data-driven workflow. Both C++ and Blueprint development is supported.
  • Performance-targeted GC-less linear data of structs or high-level components with inheritance support (or even both).
  • Semantically-safe multi-threading support.
  • Versatile including and excluding subject filtering in the mechanics.
  • Multiple details of the same type on a single subject are allowed. All of the available detail combinations are processed.
  • Secure built-in networking functionality.
  • Dedicated user experience touches for some clear reading, validation and overall ease of use.
  • Many performance optimizations: caching, fast bit-array lookups, CPU cache-locality, manual belt assignment.
  • Thoroughly documented API with a dedicated manual.
MODULES
  • ApparatusRuntime
  • ApparatusUncooked
  • ApparatusEditor
INFORMATION
Number of C++ Classes: >50
Network Replicated: Yes (Manual)
Supported Development Platforms: Windows, Linux, macOS
Supported Target Build Platforms: Windows, Linux, macOS, iOS, Android (Platform-Independent)
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
,
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Important/Additional Notes: For additional platforms (Consoles), please, compile from sources directly.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Ноя 2020
Сообщения
35
Реакции[?]
20
Поинты[?]
3K
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Июн 2020
Сообщения
196
Реакции[?]
150
Поинты[?]
2K
Последнее редактирование:
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Ноя 2020
Сообщения
35
Реакции[?]
20
Поинты[?]
3K
Он также рекомпилится без проблем для 5.2
после того как склонировал репу, ветку просто выбираешь 5.1 или если ты предпочитаешь архивом скачивать то перед этим выстави 5.1 ветку
 
Сверху Снизу