UE4 Plugin Dynamic AI System

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Мар 2021
Сообщения
291
Реакции[?]
656
Поинты[?]
102K
1660063558604.png

V4.26-4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Инструмент, который оживит вашего NPC, сделав мир более живым, чем когда-либо. Масштабируемость и легкость интеграции в существующие проекты.


Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Create complex paths with various options
  • Create and execute any actions on NPC, from playing simple animations to interfering into gameplay logic
  • Full blueprint support, doesn't require C++ knowledge to expand and use the system
  • Condition Query System which will make your NPC react to world changes
  • Easy implementation to new and existing projects
  • Documentation & Demo level with over 30 usage examples to quickly get started
  • Clear and commented code & blueprints
  • Supports saving & loading state of NPC
  • Full runtime changes support for NPC to change their behavior in runtime
  • Supports Multiplayer
Code Modules:
  • DynamicAISystem (Runtime)
  • DynamicAISystemEditor (UncookedOnly)
Number of Blueprints: 34
Number of C++ Classes: 16
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows

Additional Notes:
  • This is a plugin with code/gameplay logic, not a stand-alone project
  • Assets from the preview video of the village are not included
V4.27
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.


V4.26
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Сверху Снизу