-
Автор темы
- #1
V5.0, V5.2 - V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Инструмент, который оживит вашего NPC, сделав мир более живым, чем когда-либо. Масштабируемость и легкость интеграции в существующие проекты.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Create complex paths with various options
- Create and execute any actions on NPC, from playing simple animations to interfering into gameplay logic
- Full blueprint support, doesn't require C++ knowledge to expand and use the system
- Condition Query System which will make your NPC react to world changes
- Easy implementation to new and existing projects
- Documentation & Demo level with over 30 usage examples to quickly get started
- Clear and commented code & blueprints
- Supports saving & loading state of NPC
- Full runtime changes support for NPC to change their behavior in runtime
- Supports Multiplayer
- DynamicAISystem (Runtime)
- DynamicAISystemEditor (UncookedOnly)
Number of C++ Classes: 16
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Additional Notes:
- This is a plugin with code/gameplay logic, not a stand-alone project
- Assets from the preview video of the village are not included
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V1.0 UE V5.2 - V5.3
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: