-
Автор темы
- #1
V5.0, V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Plugin speeds up a process of creating combat systems and not only.
Включенные компоненты:
CollisionHandler — определяет столкновение по трассировкам, может использоваться как на скелетном, так и на статическом меше.
RotatingOwner - позволяет вращать владельца компонента в заданном направлении.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Collision Detection can be used simultaneously on multiple components deriving from Primitive Component (Static/Skeletal mesh)
- Rotating Actor towards selected direction (through interface function) e.g AI rotating towards its target while attacking / Player rotating towards movement input while playing root motion animation
- Anim notify classes which allows to enable / disable functionality of the components in animations
- Example project from preview video
Number of C++ Classes: 7
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
UE V5.0
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V1.0 UE V5.3
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: