Вопрос Fix frame stage notify hook

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Окт 2021
Сообщения
19
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
I'm randomly crashing when calling the original fsn, It's not null and my sig doesn't seem to be invalid. This usually happens after a grenade is thrown, it's really throwing me for a loop here, anyone able to help? (using absend as the base)
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Ноя 2019
Сообщения
263
Реакции[?]
50
Поинты[?]
2K
firstly, signature? im pretty sure that fsn is an virtual function, index 41
secondly, show code
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Окт 2021
Сообщения
19
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Авг 2022
Сообщения
23
Реакции[?]
4
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
I'm randomly crashing when calling the original fsn, It's not null and my sig doesn't seem to be invalid. This usually happens after a grenade is thrown, it's really throwing me for a loop here, anyone able to help? (using absend as the base)
i think u need paste this code in ur framestagenoity hook in stage frame_render_start

C++:
auto eye_foot_delta = math::get( ).fast_float_normalize( player->get_eye_angles( ).y, state->m_foot_yaw );

if ( player->m_flags & e_flags::fl_onground )
{
    if ( state->m_speed_2d <= 1.0f )
    {
        if ( eye_foot_delta > 0.0f )
        {
            if ( eye_foot_delta <= -180.f )
                eye_foot_delta -= 360.f;
            else if ( eye_foot_delta > 180.f )
                eye_foot_delta += 360.f;
        }
        else
            eye_foot_delta += 360.f - 180.f;
    }
  
    if ( abs( eye_foot_delta ) > 120.f )
    {
        record->m_animoverlays[ 3 ].m_weight = 0.f;
        record->m_animoverlays[ 3 ].m_cycle = 0.f;
        record->m_animoverlays[ 3 ].m_sequence = 979;
        state->m_break_adjust_balance = true;
    }
    else
        state->m_break_adjust_balance = false;
}
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Ноя 2019
Сообщения
263
Реакции[?]
50
Поинты[?]
2K
i think u need paste this code in ur framestagenoity hook in stage frame_render_start

C++:
auto eye_foot_delta = math::get( ).fast_float_normalize( player->get_eye_angles( ).y, state->m_foot_yaw );

if ( player->m_flags & e_flags::fl_onground )
{
    if ( state->m_speed_2d <= 1.0f )
    {
        if ( eye_foot_delta > 0.0f )
        {
            if ( eye_foot_delta <= -180.f )
                eye_foot_delta -= 360.f;
            else if ( eye_foot_delta > 180.f )
                eye_foot_delta += 360.f;
        }
        else
            eye_foot_delta += 360.f - 180.f;
    }
 
    if ( abs( eye_foot_delta ) > 120.f )
    {
        record->m_animoverlays[ 3 ].m_weight = 0.f;
        record->m_animoverlays[ 3 ].m_cycle = 0.f;
        record->m_animoverlays[ 3 ].m_sequence = 979;
        state->m_break_adjust_balance = true;
    }
    else
        state->m_break_adjust_balance = false;
}
what the actual fuck? no.

just send whole FSN and how you hook it
 
Похожие темы
Сверху Снизу