UE5 Plugin Simple Procedural Walk

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,362
Реакции[?]
5,685
Поинты[?]
173K
1660207629056.png

V5.0 + demo
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Simple Procedural Walk is entirely written in C++ as a custom Animation Blueprint Node that you can use in your Blueprints.

Current limitations:
  • Only Character & Pawn Actors are supported.
Features:
  • Single configurable Animation Blueprint node.
  • Use any number of legs (2 and 2+).
  • Advanced Solver looks for footholds when no ground is available.
  • Body gets animated as well (location & rotation).
  • Easy to integrate with your existing Characters & Pawns.
  • Support for moving and rotating platforms.
  • 40+ parameters to customize your walk cycle.
  • Callback Events (from an interface) for foosteps & other effects.
  • Beta support for third party code & plugins that implement custom gravity (which involve capsule rotation).
  • Entirely written in C++ for performance optimization.
Code Modules:
  • SimpleProceduralWalk (Runtime)
  • SimpleProceduralWalkEditor (UncookedOnly)
Number of Blueprints: 4 example creatures characters & 4 AnimBP in the example project
Number of Meshes: 4 example creatures in the example project
Number of C++ Classes: 2
Network Replicated: No, but animations will be computed locally on every client
Supported Development Platforms: Windows 32/64
Supported Target Build Platforms: Windows 32/64

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Июл 2023
Сообщения
59
Реакции[?]
159
Поинты[?]
164K
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Июл 2023
Сообщения
59
Реакции[?]
159
Поинты[?]
164K
Последнее редактирование:
Сверху Снизу