Пользователь
-
Автор темы
- #1
V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер/ Treiler:
Создавайте свои диалоги с помощью Blueprint Editor
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Node-based Tree Editor connected to the Blueprint Editor;
- No need to create multiple Blueprints for Conditions or Events. Everything is inside one Blueprint;
- Dialogue Builder is based on the Actor Component, so you can add it to any of your Actor/ Pawn/Characters;
- The condition uses a well-known State Machine interface;
- Dialogue Node starts to play and calls Event for your functional needs;
- Add Comments to your Dialogue Tree;
- Clear and easy interface;
- Runtime update data;
Runtime: DialogueBuilder
Editor: DialogueBuilderEditor
Number of C++ Classes: 3 runtime classes, 23 editor classes;
Network Replicated: Yes;
Supported Development Platforms: Windows, Linux, Mac
Supported Target Build Platforms: Windows, Linux, Android, Mac, iOS
V1.5 V5.0.0
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: